Hakkımda

Hoşgeldinizz :)

Translate

25 Aralık 2014 Perşembe

Can Bonomo ile Rocco'lu Ev Oturmasına Bu Blogdan Katılabilirsiniz!

Her zaman genç, renkli, eğlenceli ve dinamik olanların tercihi Rocco’dan Can Bonomo hayranlarına büyük sürpriz! Ev konserleri konseptiyle, canlı olarak online yayınlanacak olan “Can Bonomo ile Rocco’lu Ev Oturması”, Can Bonomo hayranlarını müziğe doyuracak…


Sıcacık ev ortamında eğlence ve müzik dolu dakikalar sunacak olan Can Bonomo ile “Rocco’lu Ev Oturması” konserlerinin ilki 28 Aralık günü saat 20:30’da gerçekleşecek. Bu benzersiz konser serisine katılmak isteyen Can Bonomo hayranlarının tek yapması gereken ise Rocco’nun Twitter, Facebook, izlesene.com ve Vine hesaplarında gerçekleşecek yarışmaları kazanmak olacak.



Can Bonomo’nun, doğal ev ortamında gerçekleştirdiği ve canlı olarak benim blogumda da izleyebileceğiniz bu konserler için sizleri bol sürprizli ve eğlenceli yarışmalar bekliyor. Can Bonomo hayranları Facebook, Twitter, izlesene.com ve Vine kanallarından duyurumu yapılacak yarışmalara katılarak ev konserlerine katılma şansına sahip olacaklar.  Son konser ise yine bu yarışmaları kazanan bir talihlinin evinde gerçekleşecek. Rocco’nun renkli ve eğlenceli dünyası, gençlerin, yeni ve yaratıcı paylaşımlarıyla daha da renklenecek, Can Bonomo’yla ev oturmaları herkese keyif verecek. “Rocco’lu Ev Oturması” konserleri serisinde Can Bonomo’nun eşsiz performanslarına canlı tanıklık edemeyecek hayranları içinse tüm konserler Rocco’nun izlesene.comFacebook hesapları ve de benim blogum üzerinden online olarak canlı yayınlanacak.


28 Aralık Pazar günü saat 20:30’da aşağıdaki ekranda konseri canlı olarak izlemek için burada buluşalım!







Bir boomads advertorial içeriğidir.



13 Aralık 2014 Cumartesi

Günlerden Cumartesi :)





Bugün Cumartesi her ne kadar ben 14:00 ye kadar çalışıyor olsam da çalışmayan ve şu anda uykunun keyfini süren herkese güzel bir sabaha uyanmaları dileğiyle ☺️

Çalışan ve öğleden sonra mesaileri biten (ben dahil) arkadaşlar içinde günün kalanının huzurlu, bol kahkahalı, bol sohbetli bıcır bıcır geçmesi dileğiyle... 


Dün vizyona güzel filmler girdi, yağmurlu bir gün değil ama bence tam bir sinema keyfi yapma havası var bence ☺️ Cumartesinin keyfini çıkarmaya bakın derim ben, güzel günler sizinle olsun ☺️

11 Aralık 2014 Perşembe

Taşınma Durumları....






Upuzun bir aradan sonra ancak fırsat bulup bir şeyler karalamak istedim.Şu an tam da bu karikatürdeki kız gibiyimi yorgunluk, bitkinlik, bıkkınlık had safhada....

Aslında hayatımız rutin bir şekilde devam ediyordu, iş/güç, koşturmaca, yaşamaya çalışmaca, gezmece, eğlenmece hatta ve hatta kafamda bir sürü post yayınlmayı düşünüyordum, planımı programımı yapmıştım amma velakin bir akşam sevgili kocam eve yıpratıcı bir haber ile geldi.....


Ev sahibimiz evi satıyormuş, tesadüfe bakın ki tamda kontratın yenilenmesine 1 ay kala.... Şaştık kaldık, taşınma sezonu olmayan bir dönemde ev bulmaya çalışmak hadi bunu da geçtim kış ayının ortasında, yağmurda/çamurda taşınma telaşının içinde olmak bizi daha başlamadan strese, sıkıntıya soktu....

Şimdi doğal olarak neden sıkıntı yaptınız, kiracı olarak haklarınız var diyenler olacak... Bunları bizde biliyorduk ve emin olmak içinde iyice araştırdık. Evet kiracı olarak kontrat bitiminden itibaren 6 ay daha kralı gelse o evden çıkaramaz, ama şöyle düşünün şimdi ev taşımak ve hazırlıksız yakalandığın bir noktada ev taşımak madden bayağı zorlayıcı bir durum... Şimdi sahibinden ev bulmak çok zor,bunun emlakçı komisyonu var, depozitosu, peşnatı, nakliyesi var ve illaki extradan ufak tefek çıkan bir sürü saçma sapan durumları var, e bu da TL bazına vurduğun zaman iyi paralar yapıyor.... Bunların dışında birde evine devamlı birileri gelecek onun stresi de ayrı bir mesele tabi, e şimdi olmasa 6 ay içerisinde bir yerler bulman gerekecek :/ oyyyyy her şey bittikten sonra yazmak bile yordu beni :/ 


Bizde bunların içinde kalmamak için başladık ev aramaya (sahibinden) tesadüf ya şans bir kerede bizim yüzümüze gülmek istedi ya sağolsun bir yer bulduk gittik baktık eve derken ev sahiplerimiz bize bir evlerinin daha olduğunu orayı yeni teslim aldıklarını söyledi, bize orasının daha uygun olacağını söylediler, bizde tamam gidelim bakalım dedik en azından yeni teslim alınmış evin ne badanası ne boyası ne de ayrı bir masrafı olmaz dedik ve gittik beğendik ve kiraladık... 
Emlakçı komsiyonundan ve evin içine harcayacağımız diğer masraflardan kurtulduk, nakliye işini de tanıdık kamyonu ile hallettik :) Bunlar işin bizi rahatlatan kısmı idi koşuşturmaca kontratı yaptıktan sonra başladı, birde öyle canınız istediğiniz de de taşınamıyorsunuz site yönetiminden randevu alıyorsunuz boş zamanı söylüyor falan sıkıntının allahı yani... 


Ama her şey geride kaldı ve daha yeni yeni evin içini yerleştirmem bitti,ama bizde bittik yeni evlendiğinizde her şey daha kolay her şey yeni geliyor sen pek uğraşmıyorsun fakat eşyalarınla bşr yerden bir yere taşınmak kadar zoru yok hele bir de çalışıyorsanız daha da zor, uyku yok, yorgunluk tepelere çıkıyor, dinlenemiyorsunuz her yer her yerde toplasanız fayda etmiyor hep dağınık koliler vbg.
İşin en kötüsü de şu an internetimiz yok malesef :(  henüz o aşamalara geçemedik, bu sebepten dolayı bir süre daha böyle ara ara size katılacağım :) mazur görün :)

Ne dertliymişim be kafanızı şişirdim :)

Öperim kocaman, çok çok dikkat edin kendinize :)


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *