Hakkımda

Hoşgeldinizz :)

Translate

18 Nisan 2012 Çarşamba

Bir Terzi Varmış Sonra Yok olmuş :)


Bir zamanlar ......... Kuru Temizleme de bir Sefa bey varmış... Kendisinin çalıştığı bu firma da ısmarlama kıyafet yapıyormuş. Bir gün  kadının biri elinde şahane kumaşlar ile bu Sefa Bey'in yolunu tutmuş, kadının aklında bu kumaşlardan yapılmasını istediği bir sürü giysi modeli varmış. Sefa Bey'e gitmiş kumaşları önüne yığmış, derdini anlatmış hatta kalıp bile vermiş, nasıl istediğini anlatmış sonra ölçülerini aldırmış yani kadının yapması gereken her şey hali hazır da tamamlanmış.... Bir de kot pantolon vermiş beli ile ilgili işlemler yapılacakmış, detaylı bir şekilde onları da anlatmış.... 

Kadın terzi Sefa Bey'e sormuş; Kot ve taytları ne zaman hazır edersin? demiş.... Adam pek cümle kuramasa da şu gün hazır olur demeyi başarmış.... Sonra söz verildiği gün kadın gitmiş terziye.... Abicim ne oldu kot ve taytlar hazır mı? demiş..... Adam taytları yapmış ama bitirmemiş, kotu da kesmiş bırakmış.... (varan 1) 

Kadın alttan almış, iyi niyetli düşünmüş ve ses çıkarmamış, tamam abicim ne zaman geleyim ? diye sormuş sabırla. Adam gene şu gün gel biter demiş... Kadın beklenen gün gitmiş bakmış sadece taytlar olmuş, kot hala hazır değil, neyse kadın gene sesini çıkarmamış, Kot için; parça almam lazım diğer türlü kötü oluyor demiş... e kadın da haliyle adama inanmış nede olsa terzi değil mi ? 

Tabi aradan 2 hafta geçmiş, hafta başına doğru kadın artık sinirlenmeye başlamış, adamı aramış demiş ki; Sefa Bey ben akşam geleceğim.... Adam demiş ki ; Yok bugün gelmeyin çok yoğunuz... Kadın demiş ki ; ama artık sıkılmaya başladım, oyalıyorsunuz beni ben yarın geleceğim artık bir şeyleri kesinleştirelim. demiş. Adam mecbur peki demiş ve susmuş. 

Ertesi gün olmuş artık, işte beklenen gün gelmiş, artık ya Terzi Sefa kazanacak yada kadın kazanacak :D 

Binmiş arabasına gitmiş terzi Sefa'ya girmiş içeri, bakmış adam çıkmak üzere.. (varan bilmem kaç )
Sefa Bey nereye gidiyorsunuz ?19:15' te geliyorsunuz diye bekledim gelmeyince çıkıyordum bende 
(saat, 19:20) 

Neyse şu işlere bir bakalım kot ve ısmarladığım bluz'ü gösterir misiniz ? demiş kadın.... 
Kotu vermiş, poşetten çıkan kot bile halinden memnun değilken kadın nasıl memnun olsun gördüğü görüntüden.... ( sinir krizine ramak kala ) 

Kotu kenara koymuş ve bluz'e bakmak için kolları sıvamış kadın..... İşte o an ( kriz başlangıcı ) ne olduysa artık sinirlerine bir tık daha hakim olmaya çalışmış almış bluzu soyunma odasına gitmiş, tabi yanında annesi de varmış.... Ölçü alınmasına rağmen bluz 5 beden küçük olarak dikilmiş. bluzun içinde höttü böceği gibi kalma değimini yaşamış kadın ( sinirin patladığı an )... Terzi Sefa odaya çağırılmış.... Ve başlamış kadın konuşmaya;

Abicim sen 2 haftadır bu bez parçasını yapmak için mi beni oyaladın ? (ses yok) 
Sen benden ölçü almadın mı ? Aldıysan ben bunun içinde niye duramıyorum... (ses yok )
Prova almadık mı ? Sana kalıp vermedik mi ? gibi cümleler sarfettikten sonra adam şu şekil cümle kurmaya başlamış; 
Tamam kol ölçüsü sorun değil ben yaparım onu, hem sen bunu ters giymişsin zaten..... 

Odadan çıkar mısınız lütfen çıkartacağım bu paçavrayı demiş kadın... ve adam odadan çıkmış masasına geçip beklemiş. 

Kadın ve annesi adamın yanına gitmişler ve adama güzel cümleler kurmaya başlamışlar. Kadının annesi demiş ki; Güzel abim bu kolu nası düzelteceksin, nasıl uzatacaksın? Ekleme mi yapacaksın ? (hayır) eee nasıl yapacaksın bunu ? Yani şimdi sen bana diyorsun ki... Ben bu kumaşı mahvettim getirdiğin diğer aynı kumaştan bir tane yapacağım sana da komple o kumaştan 1 adet çıktı diyeceğim mi diyorsun? demiş kadın 

Terzi : Evet öyle yapacaktım. demiş....

Ve olay o noktada kopmuş, kadının annesi tamam uzatmayalım tayt ve kot ne kadar ? Borcumuz ne demiş ? 
Terzi, 35 Tl demiş.... 
Kadının annesi ise; tamam o zaman sen de 2 hafta sonra alırsın paranı demiş ve kumaşlarını alıp çıkmışlar....

Güler misin? Ağlar mısın? denilecek bir olay değil mi ? :) Bir de yaşayanlara sormak lazım bunu acaba nasıl bir an geçirdiler, gerçekten o terzi'ye ne yapmak istediler :D 

Sefa Bey'in olduğu firma bayağı şubesi olan ünlü bir firma.... Firmanın adını zikretmek istemiyorum... Kötü bile olsa reklamını yapmak istemiyorum açıkçası :) 

Terzi kendi söküğünü dikemez derlerdi, yalanmış demek ki başkalarının söküklerini de dikemiyorlarmış :) 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *