Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

30 Nisan 2012 Pazartesi

Cumartesi ne yapmışım ki ?


Herkese Merhaba  saçma bir haftaya başladık, saçmalık nerede mi ? ; Pazartesi işe gel, Salı işe gelme, Çarşamba tekrar işe gel.... bunun neresi mantıklı :) Neyse biz bırakalım pazartesi'yi öyle de böyle de geldik boşa söylenmemizin bir anlamı yok değil mi ? :) 

Cumartesi günü pek bir atraksiyonlu geçti benim için :) atraksiyon derken yanlış anlaşılmasın öyle vurdulu/kırdılı değil tabi ki :) Ne yaptım peki ben cumartesi günü...... 


13:00 gibi evden çıktım, bindim arabaya doğru Beşiktaş, oradan bir arkadaşımı aldım Ortaköy'e gittik e malum biliyorsunuz hava oldukça güzeldi bu nedenden dolayı millet atmış kendini dışarıya, Ortaköyün kalabalıklığını ben anlatmasam da siz tahmin edebilirsiniz.... Ama genede o havada evde tıkılmaktansa dedik attık kendimizi o kalabalığın içine, karnımız acıktığı için Ortaköy Kitchenette güüzel bir öğle yemeği yiyelim dedik :) 


Hafif ama doyurucu olsun dedik ve Şinitzel söyledik, gerçekten de doyurucuydu... Bildiğiniz şiştim, taştım ama leziz bir yemek yediğim için de keyif aldım :) 
Tabiiii yemekten sonra bir Türk Kahvesi içmeden o masadan kalkılmaz :) Sunum oldukça basit gözüküyor ama benim çok hoşuma gitti, sadelik bazen daha ilgi çekici olabiliyor... Özellikle Muz Likörü lezizdi :) 
Sonra tabii yemek faslı bitti sohbet falan derken kahve de bitti e malum kalktık tabi, Ortaköy incik, boncuk cenneti biliyorsunuz ki, bu yüzden dolaşmadan olmaz diyerek yola çıktık bütün sokakları dolaştık :) Sonra bir kaç şey aldık sonrasında otopark'a geri döndük ve ilk başta aklımızı yitirip Bebek trafiğine girmek gibi bir gaflette bulunduk sonrasında direk ilk sapaktan gerisin geriye dönüş :) Beşiktaş Beltaş'a gidip oturalım çay içelim dedik :) 18:00 gibi herkes kendi yoluna diyerek ayrıldık, benim şahsi 2-3 saatlik bir işim vardı onları halletmek için yol koyuldum... Derken aradan o 2-3 saat geçer ve iuno tekrar kendini yollara vurur :) 

2 arkadaşını alır doğru Florya'ya Dommurda yemeğe :) biliyor musunuz bilmiyorum ama Florya da Hakiki Roma Dondurmacısı vardır :) Tadına doyum olmazz bir dondurma yedikten sonra biraz soğuk yada serin olduğunu farkettik ve kendimizi Soyal Tesislerin oraya attık orada ne görelim Lunapark var :) çok büyük bir yer değil elbet ama gene de herşey vardı :) Go Kart, Dönmedolap, Gondol vbg. :) 

Go- Kart :) Alan olarak çok büyük olmasa da keyifli sürüşler sağlıyor :)

Buna Crazy Dance gibi bir isim vermişler, eskilerin Balerin'i desem hatırlarsınız sanırım :) her yerden dönüyor arkadaş, insanın beyni sulanıyor :) 


Bildiğimiz Gondol :) Hatta bu en eskisi diyelim artık daha enteresanları çıktı biliyorsunuz... İşte çift taraflı falan :) 

 Dönme Dolap :) hehe eğlenceli böyle amaçsız dönüp duruyorsun yani ne kadar eğlenceli olabilir aslında bilmiyorum ama :) 

En sevdiğim Atlı Karınca :) bunda da amaçsız öyle dönüyorsun ama çok eğlenceli ya :) 



Sanırım cumartesi çocukluğumuza dönmüşüz, ben çok keyif aldım... Yayında ve yapım da emeği geçen arkadaşlara teşekkürü bir borç bilirim :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *