Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

25 Nisan 2012 Çarşamba

GIVENCHY Fondoten...






Fondoten diye bildiğiniz tüm her şeyi şu anda elinizden bırakmanızı tavsiye ediyorum... Geçenlerde teyzeme gittim bizim ufaklığın (gerçi artık pek ufak değil ama ) doğum günü vardı, bir gün öncesinde akşam gidip evi süsledim arkadaşımla... hatta fb-gs maçının olduğu gündü... Sonra saat artık  12 ye gelirken arkadaş aradı böyle bir sevinçli maçtan ötürü gelin kahve ısmarlayayım dedi...  Tamam dedik ama beni görseniz yılların korku filmi "Halka" 'nın başrol oyuncusu "Samara" yanımda halt etmiş yani :) Tabikiii teyzemden bir fondoten sürme işlemi gerçekleştirdim ve sanırım aradığım aşk buymuş diye içimden geçirdim. Yıllardır meğersem ben bu fondoteni bekliyormuşum :)

Sünger yardımı ile sürüyorsunuz, aşırı ince öyle kalıp gibi durmuyor yüzünüzde, yüzünüzde kapatıcı etkisi yaratırken bir yandan da ışıltı veriyor. Oldukça başarılı bir fondoten şiddetle tavsiye edilir arkadaşlar.... 
Fiyat olarak biraz pahalı gelebilir ama kullanışlı ve kaliteli olması bu fiyatı bastırabilir. 

1 yorum:

  1. işte tam burada devreye giriyorum ve sana katılıyorum diyorum....
    denemediğim fondoten kalmadı , ya suratımda kalıp gibi duruyor , ya terletiyor , ya sıkıntıdan kızartıyordu hepsi de ... ta kiiii bu ürünü bulana kadar...
    pahalı olmasına pahalı ama çok bereketli merak etmeyin... sünger yardımıyla sürdüğünüz için ziyanda olmuyor.
    bende şiddetle tavsiye ediyorum ...
    Tekin Acar ve Boyner'in kampanyaları oluyor zaman zaman 2 ürün alana %50 indirim falan , işte o zamana denk getirebilirseniz 75 liraya falan sahip olabiliyorsunuz bu ürüne...
    en kısa zamanda kampanya bekliyoruz sayın yetkililer :-)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *