Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

25 Nisan 2012 Çarşamba

Metrobüs Reklamına gel vatandaş :)


Çok güldüm ben ya !!!! Şimdi başta belirtmek isterim ki, ben toplu taşıma araçlarını pek kullanan biri değilim. Yılların sözü (İ)neklik (E)tme (T)aksi (T)ut benim hayat felsefem olmuştur. Genelde gideceğim yerlere o trafiği çekmek pahasına bile olsa arabam ile gidiyorum, en azından sıkılıyorsam da kendime, ter kokuyorsam da kendime, ağzımda kokuyorsa kendime v.b. 
İşin özü rahatım arabamı da araba kullanmayı da seviyorum, ama hiç mi toplu taşımaya binmedim pardon toplu eziyete binmedim, evet bindim ama bir elin 10 parmağını geçmez belki de.... Ama merak ediyorum bu İETT için hazırlanan reklam filmini hangi kafa ile çektiler... Acaba kendileri hiç Metrobuse, Otobüse bindiler mi ? Valla ben bindiğim zamanları geçiyorum, araba ile geçerken gördüğüm manzaralar bana yeterli oluyor.... Hayatlarımızı belirleyen sınavlara bile hazırlanırken, o sınavlara girmek için gösterilen çaba bile şu toplu taşıma araçlarına binerken gösterilen çabanın yanında devede kulak kalır....

Neymiş sen Vatan Şaşmaz olmuşsun sonra evden çıkmışsın jeepppinee binmeyeceksin metrobüse gideceksin effendime söyliimm metrobüs şoförüne slm vereceksin sonra oohh rahat rahat oturacaksın yolculuk yapacaksın :D Şimdi bana bu reklamda binlerce yanlışı bulunuz lütfen..... :) 
Yada bu hangi ülke ise ben oraya yerleşmek istiyorum :) 




4 yorum:

  1. Reklam on numara olmuş yaaa:)Ypk artık Top kafa!

    YanıtlaSil
  2. Özellikle gerçeklik payı dehşet derecede doğru :D

    YanıtlaSil
  3. Reklam çok inandırıcı gerçekten :P Ankara'da otobüs yolcuğu çok rahat bence sabahları hariç tabi :)
    BU arada sınava hazırlanmak daha zor bence kendimden biliyorum mağdurum da mağdurum yani :D

    YanıtlaSil
  4. Reklamı hazırlayanların bence sorunları var bir ara terapiye almak lazım :) Ankarayı bilmiyorum ama burada 7/24 çok daha rahat :p

    Oyy kıyamam sınav stresi kabir azabı gibi :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *