Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

16 Nisan 2012 Pazartesi

Öylesine.....



İşte gene bir Pazartesi, aslında gelmeyecektim ama aradılar bir ısrar, bir ısrar  ne olur gel, sen olmadan çekilmez burası, işlerimiz yarım kalır :) dedim tamam ağlamayın geleceğim :) e artık bir kere söz vermiş bulundum bu yüzden sabahın kör vaktinde kalktım ve geldim :) 

Zaten hava da bir dengesiz, sabah ne giyeceğime bir türlü karar veremedim, yok bunu giymiim sıcak basar, ama bunu giyersem üşürüm sonra bu dengesiz ruh halime dayanamayıp  giydim bir şeyler çıktım :) 

Ama neyse ki biraz sakin burası bugün yani klasik Cenabet Pazartesilere benzemiyor, şaşkınım aslında böyle olmaması gerekiyordu kendimi Stres&Sıkıntı&Agresif moduna almıştım :) Şimdi melek gibiyim :) 

Hafta sonu kaynaklı mı acaba bilmiyorum ki ? Hafta sonumu hiç sormayın, hele ki  Pazar günü saat 19:00 de bir uykuya dalmışım, Pzt sabah 07:00 de uyandım :) sanırım bundan kaynaklı bir rahatlık var üzerimde bilemedim....

Zaten bu hafta sonu pek bir şey yapmadım, sadece Cumartesi günü arkadaşıma gittim akşam 22:00 gibi sonra orada kaldım, Pazar sabahı da güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra evimin yolunu tuttum.... Zaten cumartesi akşam  sevgili babaannem ve sevgili halam geldiler, nasıl bahtiyarım şu an anlatamam. Duygularımı cümlelere sığdıramayacak kadar sevinçliyim :D " bunları ben mi söylüyorum :/ " 

Pazar günü de zaten öğlen falandı geçtim eve, hiç dışarı çıkma modunda değildim, film falan izledim sonra zaten dalmışım gerisini hatırlamıyorum :) 

Bu arada size bir şey önereceğim, biraz garip gelebilir ama izlemenizi tavsiye ederim çok komikler :) 



Happy Tree Friends :) hatta bir tane yükleme yapayım sizin için :) Belki bilenleriniz, izleyenleriniz vardır :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *