Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

2 Mayıs 2012 Çarşamba

18. Kral Tv Müzik Ödülleri....





Hangi gündü hatırlamıyorum ama sanırım Pazartesi akşamıydı ( son günler de gün kavramım iyice kayboldu da bir gün işe gel bir gün gelme derken böyle oldu ) 18. Kral Müzik Ödülleri vardı... Bugüne kadar pek izlemedim nedense hiç ilgimi çekmedi....Şimdi sorarsınız bana "ama MTV Video Music Awards izliyorsundur" diye... evet izliyorum ama neden izliyorum? Şimdi iki müzik ödülleri arasında dehşet bir fark var, bir kere mtv müzik ödüllerini hiçbir şey için izlemesem o showlar için izliyorum, kırmızı halı için izliyorum.... Kandırmayın kendinizi sizde öyle yapıyorsunuz :) 

İtiraf ediyorum bu sefere ayıp olmasın diye Kral TV Müzik
Ödüllerine de baktım.... :) Kimler ne kazanmış ?



En İyi Albüm ;
En İyi Şarkı ;
En İyi Kadın Sanatçı ; 
En İyi Remix Şarkı ;

dallarında ödülleri kucaklayan tabi ki sevgili Ajda Pekkan olmuştur. :) Kadın yıllara meydan okuyor resmen :)







En İyi Erkek Sanatçı & Murat Boz

En İyi Grup & Model 

En İyi Klip & Sezen Aksu - Vay

En İyi Proje & Nilüfer 

En İyi Çıkış & Halil Sezai 

En İyi Dizi Müziği ;& Muhteşem Yüzyıl 

En İyi Film Müziği & Aşk Tesadüfleri Sever 

En İyi Düet & Şebnem Ferah - Nilüfer 

En İyi Enstrümantal Albüm 
Ömer Faruk Tekbilek


Yaşam Boyu ;Onur Ödülü İbrahim Tatlıses'e verildi.





Kral Tv Özel Ödüller Ebru Gündeş & Sibel Can'a verildi.







4. Özel Ödül ise Bülent Ersoy'a verildi.



Ömür Boyu Onur Ödül'ü ise Zülfü Livaneli'ye verildi. 



Meslek Onur Ödülü Orhan Boran'a verildi.



Radyolarda en çok çalınan şarkıcı & Serdar Ortaç

Radyolarda en çok çalınan şarkı ise Rafet El Roman & Direniyorum oldu.

En İyi Proje Ödülü Ömür Gedik'e verilirken,


Müyap Digital Satış Ödülü ise Gülben Ergen'e verildi. 


Müyap Fiziki Satış Ödülü ise Ajda Pekkan'a gitti.



Yani proje olarak tebrik ederim tabi ki ama biraz daha çalışılması gerekmektedir diye düşünüyorum, nedenine gelirsek; bir heyecan yok, boş, böle durağan, sunumlar basit vbg. benim şahsen ilgimi çekmiyor.... Belki biraz daha profesyonel olabilir.... Nacizane fikrimiz :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *