Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

9 Mayıs 2012 Çarşamba

Geleneksel Kostüm Enstitüsü Galası & MET 2012



Geleneksel Kostüm Enstitüsü Galası ABD'nin New York kentinde düzenlendi ve Metropolitan Müzesi'ndeki bu muhteşem galaya yıldızlar ünlü tasarımcıların imzalarını taşıyan gece elbiseleri ile göz kamaştırdılar. Şimdi biraz bakalım kim ne giymiş ?


Scarlett Johansson & Dolce-Gabbana







Anja Rubik & Anthony Vaccarello imzalı elbisesi ile gece katıldı fakat zayıflığını saklayamadı...

Görüntü olarak pek hoş durmuyor..



Beyonce & Givenchy marka transparan bir elbise tercih etmiş... 



Siyah ve mor renkleri ile kombin edilmiş elbise benim hoşuma gidenler arasında.... 









Bianca Brandolini d'adda & Dolce-Gabbana imzalı elbisesi ile gecede yerini aldı.....

Bence daha şık bir tercih yapabilirdi diye düşünmekten kendimi alamıyorum...








Haider Ackermann & Constance Jablonsk ( Constance Jablonsk'un elbisesine bayıldım diyebilirim, renk seçimi olsun, modeli olsun gerçekten çok hoş ve kendisine yakışmış)






Milla Jovovich & Prada imzalı elbisesi ile gecede boy gösterdi.

Değişik ama şık bir elbise hoşuma gitmedi dersem yalan olur....




Gwyneth Paltrow da Prada'yı tercih edenlerden...

Elbise çok tatlı, çok güzel, çok şirin nedense çok çok hoşuma gitti... Şirin şımarık bir kız çocuğu edası yaratmış...







Nina Dobrev & Donna Karan imzalı elbisesi ile gözüme renk kattı... Şık ama sade olmak bu demek sanırım...





Cameron Diaz & Stella McCartney imzalı elbisesi ile göz kamaştırdı.... Sırt dekoltesi gayet yerinde ve renk olarak ise güzel bir tercih olmuş...









Kristen Stewart & Balenciaga imzalı elbisesi...
Hoşuma gitmedi desem sanırım bana katılan çok olur....






Riahanna & Tom Ford imzalı elbisesi ise geceye katıldı... Hafif bir sırt dekoltesi ve hafif bir yırtmaç ile elbiseye renk katılmış olması sade olmak isteyip ama şıklıktan vazgeçemeyen bayanlara hitap ediyor olması güzel....










Blake Lively'nin elbisesini sevdim... Gayet güzel duruyor hani olsa da giysem diyorum içimden şu anda....














Mary Kate Olsen kendi tasarımı olan bir elbise ile geceye katılmış... Fakat elbise beni benden aldı yani keşke tasarlamasaymış dedim hala diyorum.... Yani olmamış desem acaba bırakır mı bu işi bilemedim.....



      Julianna Hough pembiş bir elbise tercih etmiş, iyi de etmiş pembe rengine zaten hayranım....





January Jones ve Solange Knowles elbise tercihlerini hem sarı hem de straplez olarak tercih etmişler....

Gayet hoş gözüküyorlar....










Florence Welch 'in geceye katıldığı hediye paketi görünümlü elbise ile karşımızda....


Candice Swanepoel'in elbisesine tek kelime ile hayran kaldım, bayıldım diyebilirim....


Christiana Ricci & Thakoon imzalı elbisesi ile geceye katılan isimlerden, kendisi elbisesindeki Fiyonk ile fark yaratmayı başarmışa benziyor...

Ünlü modacı Marc Jacobs ise bu muhteşem tasarımı ile geceye damga vurdu :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *