Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

3 Mayıs 2012 Perşembe

X-RAY Cihaz Polemiği...



Bir haber okudum Bülent Ersoy ile ilgili.... Garip, saçma, gereksiz bir polemik yaşanmış bir alışveriş merkezinde.... 

Saçma geldi Bülent Ersoy x-ray cihazından geçmek istememiş ve güvenlik görevlisi ile herkesin gözleri önünde bir tartışma yaşanmış.... Hayır yani alışveriş merkezine gidiyorsun o x-ray cihazından geçmek mecburiyetindesin... "Ben divayım x-ray den geçmem" allla allla niye geçmiyorsun ki, aslında mantıklı şimdi bir elini uzatsa o cihaza ötmeye başlayacak :) Nihayetinde yürüyen kuyumcu gibi geziyor :D hiç belli olmaz bu işler :) ama güvenlik görevlisine çıkışması saçma nihayetinde o insan da görevini yapıyor, ne burası eğlence mekanımı güvenlik görevlerine liste mi veriyorlar ? İşte gelenleri tanı, yüzlerini ezberle, eğer listedeki kişiler gelirse elini kolunu sallayarak girebilirler... Madem x-ray den geçmek istemiyorsun, madem divayım diye böbürleniyorsun o zaman mağaza sahiplerini arayacaksın evine bütün koleksiyonlarını gönderecekler....   

Bende iuno'yum ve x-ray cihazından geçmek istemiyorum artık.... Ben kim miyim? İuno dedim ya, vatandaşım işte daha ne olsun, benim sayemde oralara geldiğiniz kişiyim.... Yani benim daha fazla hakkım yok mu buna ? 

Burada lafım Bülent Ersoy'a değil aslında bütün bu kişileri tepemize çıkartan kişilere, çıkarları uğruna tölerans gösteren kişilere.... 

Dünya düzeni mi böyle acaba mesela Madonna da "ben Madonnayım x-ray cihazından geçmem" diyor mudur ? Tamam her sanatçının kaprisi olabilir biz zaten bunlara alıştık göz yumuyoruz ama dozunu aşmamaları gerekir. Düzene ayak uyduracaksak her iki tarafından buna bağlı kalması gerekir.... 

Tabi Bunu Bülent Ersoy'dan dinlemek lazım, Basın 1'e 5 katıp yazıp çizdiği için bilemeyiz. Sadece üzücü....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *