Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

22 Mayıs 2012 Salı

Yemek Kulübü :)



Sevdiceğimle konuşurken birden konu kahveden "Taksim&Yemek Kulübü" muhabbetine döndü..... Eminim ki Yemek Kulübü'nü bilmeyen yoktur. Leziz yemeklerini tatmayan yoktur diye düşünmekteyim :) Tek kötü özelliği herkes tarafından bilindiği için gidince biraz sıra bekliyorsunuz şey biraz az oldu sanırım bayağı sıra bekliyorsunuz :) Tek tek masalara göz dikip kalksalar da otursak artık diyorsunuz :) ama sonra oturunca ve siparişleriniz gelince "bekledik ama değdi" demeyi de unutmuyorsunuz :)  Zaten Taksim de yemek yediğimiz belli başlı yerler var bunlardan biri de Yemek Kulübü :) 




















Eğer bugüne kadar yolunuz düşmediyse çookk çookk büyük bir hata yapmışsınız demektir, neleri kaçırdığınızdan en ufak bir bilginiz bile yok diyorum :) 

Mutlaka ama mutlaka gitmenizi tavsiye ediyorum, gidin yani :) Çünkü ben bu hafta içinde gitmeyi planlıyorum :) 

2 yorum:

  1. fiyatları gayet uygun. bir kez ben de gitmiştim. fakat çok yakın bir arkadaşımdan yemeklerin tazeliği ile ilgili şikayetler duydum, artık pek uğramıyorum. dikkatli olmakta fayda var.

    YanıtlaSil
  2. Hem fiyatları hem fiyatları açısından evet uygun ama şaşırdığımı söylemek isterim, çünkü bugüne kadar ne ben nede etrafımda böyle bir şikayet ile karşılaşmadım...

    Ama dediğiniz gibi gene de dikkatli olmak gerekir az bir ihtimal bile olsa :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *