Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

1 Haziran 2012 Cuma

İkizler Burcu Hakkında....







21/05/2012 - 21/06/2012 İkizler Burcu'nun zamanı.....

İkizler Burcuyum gibi bir cümle kurunca biri, direk uzaklaşıyorum anlaşamadığımdan değil aşırı yorucu olcukları için bir de ömrümü yediler de ondan sanırım... A'dan Z'ye herşeylerini bilirim....











İkizler Burcu'nun pratik zekası oldukça gelişmiştir ve bunu kullanmayı iyi bilir bir İkizler, bu yüzden Ticaret yapabilecek kapasiteye sahiptirler...  Bir kaç iş birden verildiğinde kolaylıkla üstesinden gelir fakat uzun soluklu durumlarda çuvallayabilirler... Gezmek, yeni keşifler yapmak, özgürlüğü, parası, yaşamı bir ikizler için oldukça önemlidir... Kısıtlanmaktan asla hoşlanmaz hele ki kısıtla ne yapar ne eder istediğini yapar sonuçlarını düşünmez....Biraz hayalperest olduğunu söyleyebilirim.... (ama hayal kurmaktan kimseye zarar gelmez)


Şimdi kalkıp İkizler Burcu Erkeğine aşık olursunuz eyvah eyvah diyorum aşık eder kendisine onun dışında kimseyi düşünmezsiniz ama bu ilişkiye uzun soluklu bakmayın (tamam beki hiç bir ilişki uzun soluklu bakılmaz ammaa velakin ikizler biraz daha farklı ) şahsen bizzat kendim yaşadım oradan biliyorum birde bir kaç örneğim var etrafımda oradan biliyorum :) Eğer ki illaa ben bu İkizler Erkeğini istiyorum diyorsanız o zaman sonuçlara katlanacaksınız.... Sıkmayın, hesap sormayın, zırt pırt aramayın.... Hani dünya yansa umrumda değil derler ya heh İkizler Erkeği için bu tabir cuk dedi oturdu diyebiliriz....( çok mu yerden yere vurdum acaba, yooo aslında doğruları söylüyorum, kendimle çelişmeye mi başladım :) ) Ama bazen an gelir karşımda ki adam bu mu adam mı dersiniz... Sizi deliler gibi seven, aşık olan sizi el üstünde tutan kafanız bayağı karışır benden söylemesi :)

Bir İkizler kadını'na aşık olduysanız işiniz zor.... Çünkü şimdi ilk bakışta aşık olduğunuz kadın ile aralarda karşınızda durak kadınlar çok farklı olacak.... Dengesiz bir yapıya sahiptir, klasik İkizler Burcu dersiniz ya işte onlardan.... Huysuz bir yapısı vardır ama bu huysuzluğu onun içindeki romantikliği öldürmesine yol açmamıştır sadece bunu çıkartabilmek karşısında ki kişiye bağlıdır...


Şimdi ben onu bunu bilmem ama etrafımda pek İkizler olsun istemiyorum çünkü yeteri kadar İkizler Burcu limitim doldu :) Şimdi burada İkizler hakkında daha detaylı birşeyler yazmaya kalksam herhalde bildiğiniz bir kitap olur diye düşünmekteyim.... Her ne kadar baş edemediğim kimse olmasa da ben biraz huzur istiyorsam bu huzurlu ortamım içinde bir İkizlere yer yok.... Çok kesin ve katı konuşuyorum belki ama tecrübe mi desek, yoksa yedik kazıkları mı desek bilemedim :)


Tamam herkes aynı değildir bunun yükselen burcu var v.s. onlara da bakmak lazım.... Eğer İkizler Erkeği, İkizler Kadını benim çemberim de yer almak istiyorsa bayağı uğraşması gerekiyor :)


Kısa ve öz profesyonel olmayan bir burç postunun daha sonuna geldik.... :)

Kendinize İyi Davranın


3 yorum:

  1. Benim sevgilim de ikizler =)ilişkiye yeni başlarken ona burcunu sormuştum. o da 'ikizler' demişti. ben de ikizler burcunun kötü namını bildiğim için gayri ihtiyari 'ikizler miii?' demişim. O da 'ne olmuş, ne olmuş, ne olmuş' deyip durmuştu. hala hatırlayıp hatırlayıp gülerim =))). Ben bir koç burcu olarak ikizler burcuyla aram hep iyi oldu bilmiyorum =)

    YanıtlaSil
  2. e tabi arada istisnalar çıkıyor diyebiliriz sanırım :)

    Aslında İkizler kötü bir burç değil sadece idare etmesini tam anlamı ile bildiğin zaman dengeyi kurabildiğin zaman mükemmel olabiliyorlar :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *