Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

4 Temmuz 2012 Çarşamba

Ama gene mi uçukkkk....




Yıllar oluyor Avşaya tatile gitmiştim, beyaz tenli olmanın vermiş olduğu sıkıntı bir durum var, güneş ile aramız pek iyi değil beyaz tenime hayran kalıp kırmızılaştırmak istiyor beni.... Ama öyle böyle değil ben o zaman bayağı bir ıstakoz misali oldum, tatilden döndükten sonra ise o yanışın vermiş olduğu ateş ile birlikte ortaya güzel bir uçuk çıktı tam dudağımın sol üst köşesinde....

Tabi ilaç, kurutucu derken biz geçirdik onu fakat küçük bir iz kaldı orada, o gün bugündür ne zaman öyle günü birlik olsun, hafta sonu için olsun ya da tatil olsun hiç farketmez, direk yanmaya başladığım zaman sorun yok ama ertesi gün güzel bir uçuk beliriveriyor aynı yerde.....

E biz hafta sonu denize gittik ve ben bildiğiniz kızardım e kızardığım içinde vucüt ısımn tavan yaptı :) bunun sonucunda dün dudağımın o kısmı kaşınmaya başladı ve anladım geliyor bu sefer de es geçmedi :) Ve sabah uyandım işte acı gerçek tam aynada karşımda duruyor... iuno dedim gene ıskalamadı sana eczanenin yolu gözüktü :)


Klasik uçuk kremi ile karşınızdayım, gittik aldık napalım haftaya çarşambaya kadar geçmesi gereken bir uçuğumuz var elimizde :):):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *