Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

31 Temmuz 2012 Salı

Bla bla bla :)




Yılın olayı mı demeliyiz bilmiyorum ama Iphone ile ilgili modeller ortalığa çıkmış, neymiş efendim acaba hangisi olacakmış flaş flaş flaş :) Herkes durdu Iphone 5 nasıl bir modele, dizayna sahip olacak diye diken üstünde bekliyordu zaten :)

Teknolojik bir manyaklığımız var tamam kabul ediyorum bende seviyorum, Bir Blackberry birde Iphone kullanıcısıyım evet an geliyor deli gibi benim olacaksın nihahahaha diye çığlıklar attığım oluyor ammmaa velakiiinnn tekrar eski halime dönüyorum :)

Tamam Iphone güzeldir. candır, iyidir ama abartmasak mı diyorum :) yani çıkacak Iphone 5 sonra herkes çıldırmış gibi alcak hemen Ipnohe4 ler 4s ler satılacak yerine Iphone 5 alınacak :) ama öncesinde insanların aklına merak düşürmek lazım olmadan olmaz :)

Ben almayacağım ben evlenecek bir bayanım masrafım çok çeyiz yapacağım ben daha, oouufff çok işim var çok :) Yaaa o değil de ben hala elbise bulamadım çıldırıciiğiimmmm, ama azimliyim bulacağım aklımda bir kaç  şey var bugünde sevgilimle Nişantaşına gideceğiz sonra kardeşim arkadaşının annesinin moda evi varmış ona gideceğim elbet bir sonuca ulaşacağım :)

Bu arada güzelim cadı şiiillaaa tırnaklarımı dün akşam kısalttım çok değil ama kısaldılar kendimi mutsuz hissediyorum :) şaka şaka tırnak kısaldı diye mutsuz olunur mu hiç :)

Konudan konuya mı atlamışım biraz sanki ben :) neyse idare edin artık :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *