Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

6 Temmuz 2012 Cuma

Darlandım beaaa....



Ne var biliyor musunuz ? Aslında bası şeylerin/kişilerin üzerine düşünüp cümle kurmak bile gereksiz ama işte insan yapısı ister istemez düşünüyorsun ve ağzından cümle çıkıyor.... 

Bazı kişiler var ki hayatımda kendilerini bir halt sanıyorlar ( halt sanmak argo terim kullanalım kendilerini bir bok sanıyorlar) ama bilmiyorlar ki aslında ezip geçilecek tipler... Hani geçenlerde bir yarışma programında bir yarışmacının kurmuş olduğu bir cümle vardı aynen şu şekilde " Bir insana 10 kere verirsin, 1 kere vermezsin sorun olur." cümleyi bir yere çekmeden düşünürsek aslında doğru söylüyor.... 

Ben bugüne kadar ne öğrendim biliyor musunuz? Genç/Yaşlı, Küçük/Büyük kimseye güvenilmemesi gerektiğini, boş şeylere kendimi kaptırmam gerektiğini hele kiiiii "uçkurunu" düşünen tiplere hamam böceği muamelesi yapmam gerektiğini laiki ile öğrendim.... 

Bir süre sonra adamına göre muamele yapmaya başladım ki bu huyumdan oldukça memnunum, çünkü kimilerine hak etmediği bir değeri vermenin bir manası olmadığını düşünüyorum.... Beni kim mi sinirlendirdi? Kim bir şey dedi? Kim damarıma bastı? yok öyle bir şey ya genel diyelim geçsin gitsin.... 


Satır Arası : Uçuğum çok kaşınıyor yaaaaaaaaaaaa :( 








Ne diyorduk.. heh insan derisine bürünmüş varlıklardan bahsediyordum ben.... Herkesi kendin gibi görmemen gerekirmiş ya da bilmelisin ki erkekler hükmedemedikleri, istediklerini alamadıkları kadınlara ( bayan diyemiyoruz dimi artık ) anında tavır değişikliği sergiliyormuş... Ne yani hacı bir adam hatuna yanık diye sırf bir şeyler istiyor diye katlanmak zorunda mı ? Öyle bir dünya yok arkadaşım eğer sen bu tipleri bırakıp kendi dünyandan çıkıp buraya fırlattıysan kendini üzgünüm hacı buradan ekmek çıkmaz sana demezler mi adama..........

Bir insanı kişiliğine bakarak tanıyamazsın, takıldığı kişilere bakarak tanırsın, düşüncelerine bakarak tanırsın (en azından ben yeteneğimi böyle geliştirdim)... O düşünceler sabit bodozlama hep aynı şeyi düşünüyorsa zaten o insan bariz yalandır, hikayedir... Hele ki kendi çıkarları için başkalarının söylediklerine, tavırlarına amenna diyorsa zaten kişilik diye bir şey yoktur o insanda.... Öyle haybeye yaşıyor derler ya!!!! Heh ondan işte..... 

Ya da "lan yüzüne tükürsem yarabbi şükür dersin" derler.....  Böyle tipleri gördün mü yavaşça elini eteğini çekeceksin hacı durma uzaklaş kaç direk topuk, çünküüüüü bunlardan sana fayda yok..... 


Ouufff neyse çok gevezelik ettim aslında biraz daha böyle yazasım var ama şu an düşüncelerim kesildi :)
( o ne demekse ) Gittim ben.....

Sizinle de bu şarkıyı paylaşıyorum :) klasiktir bilirsiniz "Binlerce Dansöz Var" ne de olsa :) Öpüldünüzzzzz......



Serdar ortaç & Dansöz 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *