Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

30 Temmuz 2012 Pazartesi

Fatih Macerası....



Çok dertliyim çok, ben zaten normalde bildiğin heyecanı tavan yapmış modunda biriyim e bir de işin içine kararsızlığım girince elbise seçmek gerçekten çok zor olabiliyor.... 

Cumartesi günü Fatih'in altını üstüne getirdik ama zevkime göre bir  elbise bulamadım, hangi mağazaya girdiysem söylendim durdum.... Tamam talep olabilir ama niçin Nişan için elbise dediğiniz zaman size çarşamba pazarı görüntüsünden çıkmış modelleri karşınıza çıkartıyorlar bilmiyorum.... Bu elbiselerde ki taş merakı nereden çıktı onu hiç bilmiyorum.... 

Yani o tarz elbiseler alacaksam Fatih'e gelmemin bir manası yok bence evdeki gece elbiselerime koca koca taşlar dikerim oldu bitti :) Fatihin bir ucundan başlayıp diğer ucuna kadar karşılıklı tüm mağazaları dolaştım yok arkadaş, ben o elbiselerin hiç birini giymem giyemem yok yani hiç bir kuvvet bana o abiyeleri giydiremez.... 

Zaten baktığınızda fazla model de yok olanların çoğunun ya bir taşı değişik yada kumaş rengi tasarım aynı... Bu yüzden hemen Butiklere ( Moda Evi ) yöneliyorsunuz, yaptık yaptık onuda yaptık biz... 1-2 tane moda evine girdik, öyle basit bir elbiseye 2000TL den başlarız dedi.... :) olduuuu canımmmm 2000TL ye ben kaç tane elbise almaya başlarım sen biliyor musun? demedim tabi.... olduu teşekkürler biz sizi ararız dedik :) anında topukkk kaç kaççççç :) İliğini kemiğini kuruturlar valla :) 

Sonra sevgili B. beni bir yere götürdü, ilginç ve güzel fikirler edindik orada fiyatta makul hatta biraz daha aşağıya çekeriz onu :) şimdilik elimizde orası var ama tabi ki bir kaç alternatif daha var onlara da bakacağım sonra kararımı vereceğim.... Nihayetinde çok paralar verip içime sinmeyen bir elbise giymektense, içime sinen bir şeyi giymeyi tercih ederim..... 

Neyse daha vakit var ve ben elbet bir karara bağlayacağım bundan eminim.... :)

Sevgilimin takım elbisesi tamam, ne kadar kolay ya hoooppp giriyorsun mağazaya deniyorsun bitiyor çok özendim valla çok kıskandım :)

Girdik Damat'a çok güzel bir takım elbise denedi çok çirkin oldu çookkkk :) ( çok kıskandım  aramızda ) 

O zaman ben biraz daha elbise modeli bakayım :) 

Heee bu arada Fatihteki mağazalarda insan ilişkisi SIFIR!!! Efendim kapıdan içeri müşteri girmiş bir ilgileneyim, bir sorayım ne istiyor nasıl bir şey istiyor yok arkadaş, sanki self servis giriyorsun hanfendiler yerlerinden kıpırdamıyorlar... Sen müşteri olarak giriyorsun bakıyorsun bedenlerine bakıyorsun istersen deniyorsun sonra paşa paşa çıkıyorsun.... Bilemedim ki dikkatlerini çekmek için nasıl olmak gerekiyor.... 

Yani aslına bakarsanız Fatih'e gitmek sadece sembolik bir şey olmuş, oouuvv nişanlanıyorum hemen bir Fatih'e gidip elbise bakayım... yok arkadaş bence gitme dur durduğun yerde başka yerlerde bulabilirsin bence, eski özelliğini yitirmiş...... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *