Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

10 Temmuz 2012 Salı

Kokoş Terliklerim :)



Evet dün akşam sonunda bavulumun %90'lık kısmını hazırladım geriye kalan %10'luk kısım ise bu akşam son anda aklımıza gelen işte nedir şarz aleti, takılar, saatler, gözlükler vbg. bunları da bavua yerleştirdim mi işlem sonlanıyor :) 

Tabi ojesiz bir bavul düşünülemez değil mi ? Ben yanıma Pastelin bu ojelerini almak istedim yan yana koyunca şeker diye yiyesim geliyor valla ne yalan söyliiimmmm :) 





Kokoş Plaj terliklerim de hazır ayakkabı çantasında yerlerini aldılar.... ( yanlış görmediniz bavulum dışında orta boy bir spor çantasını ayakkabı ile doldurdum ) :) 

Biri Lame 


 Biri ise Dore 



Şimdi listeme devam edeyim ben unuttuğum bir şey olmasın :) Seviyorum sizi.....


2 yorum:

  1. çok şık bu terliklerrr nerden aldın:)) ojeler de sürme de yanında yat;)

    YanıtlaSil
  2. Terlikleri bir ara almışım hatırlamıyorum bile :) geçen gün ayakkabı dolabını düzenlerken diplerden çıkıverdi karşıma :)

    Dimi ya ojelerim de ojelerim :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *