Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

13 Ağustos 2012 Pazartesi

Garip bir Pazartesi.......





13/08/2012 Pazartesi...... işte sıkıntı burada aslında tarihin içinde saklı..... 




Zaten bir kere baktığınızda bize 13 uğursuz rakam diye empoze edilmiştir, bununla ilgili bir sürü hikayeler, filmler yapılmıştır ama biraz doğruluk payı var sanırım diye düşünmeden edemiyorum hele ki bugün :)

En başında Pazartesi başlı başına büyük bir sendrom zaten e birde bunu destekleyen şeyler olunca insan bir garip oluyor açıkçası :)

İşaret 1
Gece rüyamda hem sevmediğim, görüşmediğim, neredeyse yıllar var kaile almadığım insanları gördüm.....

İşaret 2
Bu insanlarla bir yemek masasında şen şakrak yemek yiyordum.... ( ki imkansız )

İşaret 3
Sabah uyandığım da Blackberry eror veriyordu.....

İşaret 4
Sabah sabah 3 adet çorap yırttım..... Şaka gibiydi arkadaş birini giyiyorum hooppp topuktan kaçıyor, diğerini giydim hoopp aynı yerden topuktan kaçtı..... ooff kabus gibiydi.......

İşaret 5
Servisten indim, dönen kapımızdan geçtim asansörlerin oraya geldim, asansörlerin ikisi 11. katta , diğeri 13. katta....

İşaret 6
Asansöre bindim 4 kişiydik, sırasıyla basılan kat numaralarını yazıyorum..... 7, 9, 11, 13....

Şimdi siz söyleyin bana bunun neresi normal, acaba ben mi büyütüyorum... yoksa pazar günü çok fazla domestos, marc mutfak, marc banyo mu soludum da böyleyim..... Neler oluyor :))))))

Aslına bakarsanız genelde Cuma olur böyle şeyler ama bende pazartesine denk geldi :)


Bakalım daha akşama kadar neler olacak çookk merak içindeyim... şimdilik bunlar bana yetti zaten :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *