Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

5 Kasım 2012 Pazartesi

Bir Sinema Gecesi :)





Cumartesi günü sevdiceğimle bütün ev bakmaktan oraya buraya gitmekten gına geldi, eve kendimizi attığımız da böyle bir yorgunluk böyle bir yorgunluk sormayın ama sonra sevgili ben birden oouufff çok sıkıldım hadi bir sinemaya gidelim dedim, sonra araştırmacı ruhum ve ben google amca yardımı ile gideceğimiz filmi seçtim :) 




Ve tabi ki sinemaların vazgeçilmez ikilisi olarak adlandırdığım Popcorn ve Frigo :) olmaz ise olmaz sanki onlar olmayınca izlediğim filmnden hiç zevk almıyormuşum gibime geliyor.... Sevgilim popcorn olayını biraz abartmış olsa da mega boy almış olması onu bitiremeyeceğimiz anlamına gelmiyor :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *