Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

12 Kasım 2012 Pazartesi

Gezenti çiftiz :)





Pazar günü 10:30 da uyandım neden bilmiyorum, evde kocaman bir sessizlik herkes uyuyo zaten yaklaşık
8 kişi falandık :) Neyse benim birden uykum bitince uyandım tabi sonra sessizce kalktım mutfağa gittim çayı kodyum sonra giyindim markete gittim , bir şeyler aldım klasik pazar kahvaltısı gazetemizi aldım sonra evime geri gelim o sırada sevdiceğimi de uyandırdım, sevgili aileme cillop gibi bir kahvaltı hazırladım ( ama resim çekmeyi unutmuşum :/ ) en son artık yumurta ve sosis kızartma işi kalınca herkesi tek tek uyandırdım ayağa diktim millet kendine gelmeye çalışırken ben son işlemleri yapıp herkesi masaya davet ettim ve kahvaltımızı kalabalık ve güzel bir şekilde yapmaya başladık :) 

Sonra tabi bizim bir kaç işimiz vardı, kahvaltı bittikten sonra kahvemizi içtikten sonra giyindik hooppp çıktık sevdiceğimle  bahçelievlerdi, bakırköydü derken dolana dolana bir hal olduk ama sevdiceğime 2 tane çok güzel bileklik aldık :) kuzum zaten istiyordu dün almak kısmetmiş :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *