Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

24 Aralık 2012 Pazartesi

Cumartesiiii gezmesi :)



Sevgilimle Cumartesi günü Levente dişçiye gittik... Yaş olmuş neredeyse 30 ben hala 20'lik diş çıkarıyorum :)   bir baktırayım dedim ne alemde biraz yamuk yumuk çıkıyor sanırsam, e tabi dişçide doğal olarak e çeksek iyi olur tabi dedi, neyse diş durumuna bakacağız belki ben onunla yaşamayı öğrenebilirim :) 

Sonra bir çılgınlık yaptık ve taksime gittik ( hava buz bu arada ) asi genç olalım dedik :) Tabi güzelim taksimin ne hale geldiğini biliyoruz, ulaşabilmek için döne döne bir hal olduk en sonunda otoparkı bulup park edip meydana çıktık :) Direk istikamet tabikiside Yemek Kulübü :)  



Beef Stroganoff ( bildiğiniz kırmızı et işte ya ) :) 
Tadı güzeldi şimdi hakkını vermek lazım ona lafım yok :)


Tabi görüntüsünün bile çekici olduğu tatlımız Sufle :) 




Yemek yendi, tatlı yendi, sevgiliyle dedikodu yapıldı, sohbet edildi derken artık kalkalım dedik :) 
O sırada sevgili şahidim B. ile iletişime geçtik bizi kahveye bekliodu hooppp hemen kalktık arabamıza doğru yürürken, tabi benim gözler cin gibi maşallah hemen pasajların içine şahin şahin bakışlar ata-ıyordum ki gözüme hemen kulaklık ve eldivenler çarptı :) 


Ben çok severek aldım, çok beğendim :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *