Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

11 Aralık 2012 Salı

Kısa kısa.....



Aradan biraz zaman geçti ben gün sayarken ( 87 oldu :) ) anlayacağınız üzere nikah tarihimizi almış bulunuyoruz :) Geçen hafta tarihimizi aldık 09/03/2013 için tamamdır dedik :) 

Doğal olarak tarih alındığı an itibari ile hazırlıklar da bir tık hızlanmaya başladı... Nikah tarihini alınca hemen akabinde nikah şekeri için onay verdim... Nikah şekerleri için giftbyranaelif ile görüşüyordum ve kendisine dün onay verdim :) şimdiden yapmak istedim ki son anda birden aklımıza düşüp bizi paniğe sokmasın nedeniyle :) 

Gelinlikten sonra davetiye beğenememe durumları sardı beni, bakmadığım davetiye firması kalmadı yok arkadaş sevemiyorum ama sonra çok tatlı, çok orjinal bugüne kadar baktıklarım arasında hiç rastlamadığım 2 adet davetiye buldum, şimdi sadece ikisi arasında seçim yapmamız gerekecek :) Bir nevi davetiye işini halletmiş olduk :) 

Bunun dışında ev işlerine hafta başı itibari ile start vereceğiz badansı - boyası peeehhh çok iş var çok :) zaten bu hafta full dolu, gelinliğin provası var, alyanslarımıza bakacağız, takıdır falan ay bayılazam şimdiden yorulduysam sanki ben :) 

Nikah için topuklu ayakkabı tercih etmeyeceğim bu yüzden şık babet araştırıyordum sonra karşıma
siparis ayakkabi diye bir site çıktı..... Babet tercihimi de sanırım buradan yapacağım :) çünkü çok cici babetler var :) 


Şimdilik gideyim sonra gene geleceğimmm :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *