Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

23 Ocak 2013 Çarşamba

Ev Dekorasyonumuz için :)



Biliyorsunuz ki stresli ama bir o kadar da mükemmel bir sürecin içerisine girdim, sevgilime EVET dememe şurada 45 gün kalmışken doğal olarak her günümüzü dolduruyoruz ve evimizin eksiklerini, ihtiyaçlarını halletmeye, evimizi oluşturmaya çalışıyoruz. :) 

Artık yanımda ufak not defteri ile dolaşıyorum, yapılacakları unutmamak adına :) 

Evin en önemli ihtiyaçlarından birine geldi sıra Lambalar :) 

Artık biliyorsunuz illa ki gezip görmek için dışarıya çıkıp oradan oraya dolaşmanız gerekmiyor, önceden istediklerinizi belirlemek adına internetten ufak bir araştırma yapmanız yeterli oluyor. 

Bende çoğu zamanımı Laptop başında geçirdiğimden dolayı arayıp, 
tarayıp istediklerimi karşılayabilen siteleri bulmaya çalışıyorum


Mutfak için alternatif 1 
 Mutfak için  Alternatif 2 


Koridor ve Hol için 


Salon için 


Yatak Odası için 


2. Oda için misafir odası :) alternatif 1

2. Oda için misafir odası :) alternatif 2

Tabi bu lambaları bakıp beğenip akşam da almaya gidecek olmamı sağlayan siteyi bulmak çok kolay olmadı, ama en son kararı almama neden oldu :) 



Sonra lambalara karar verince karşıma bu güzel Çamaşır Deterjan Kutuları karşıma çıktı :) Bayıldım desem yalan olmaz sanırım, hemen bunlardan 1'er adet almalı ve banyomu güzelleştirmeliyim diye düşünüyorum :) 
Siz ne dersiniz ? 




Şimdilik bu postu kapatıyorum :) fazla uzatmayayım uzun post sevilmez derler :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *