Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

4 Ocak 2013 Cuma

Hediyemmm :)


Herkese nasip olmaz uzun süreli dostluklar, herkes kıymetini bilemez her ne olursa olsun, ne durumda olursan ol yanında olacağını bildiğin bir arkadaşın, herkes anlamaz dostluk nedir? neleri gerektirir ? yada neleri gerektirmez ?..... Herkes kendini bu kadar şanslı hissedemez....

Şimdi bir kahve fincanı resmi ve bu cümleleri kurmamın nedenini bilemediniz tabi :) 

Kısaca ; Etrafımda çok insan olabilir ama dostum, kardeşim dediğim kişi sayısı bir elin 5 parmağını geçmez.... Can dostum B. ile artık her perşembe kız gecesi yapmaya karar verdik, dünde bugünlerden biriydi işte.... Yemeğimizi yedik, tük kahvemizi içtik, riv riv riv konuştuk :)
"dedikodu yapmak için bahane mi arıyoruz yoksa :) "

İsminin karşılığına herşeyim dediğim B. yılbaşı hediyesi almış, kahve fincanlarımı çok beğendim :) 
Evimizde keyifle içeceğimiz değişik tatlardan oluşan türk kahvelerimizi yudumlarken emin olun biz çok keyif alacağız :) 

Hayatımda oluğu için, hayatımın her anına şahit olduğu için, benim can yoldaşım olduğu için binlerce kez teşekkür ediyorum... İyi ki varsın balböcümmmm :) 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *