Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

18 Ocak 2013 Cuma

Makyaj Çantası...

Bayanların sıkıntısı Makyaj çantaları :) bir türlü sığamayız o makyaj çantalarına nedense ( en azından ben sığamıyorum bir türlü ) 

Geçen eminönüne gittiğimizde makyaj çantaları takıldı gözüme bir bakayım dedim neler varmış, böyle kullanışlı bir şey bulursam alacağım diye telkinler de bulundum kendime :) 

Nitekim buldum da :) 



Gayet düzenli olmasını sağlayan çok küçük olmayan orta boyda şeffaf bölmeleri var, 
bu yüzden tercih etmeme neden oldu :)

Küçükte olsa bir aynası var :) 

 Hatta dışarda makyaj tazeleyeceksin, 
bunun içinde çantayı asmak için minik bir halka var ( tabi asacak yer bulmak önemli )


Renk seçimi konusunda seçici olmak isterdim fakat 2 renk ve model olduğu için gözüme en mantıklısı bu geldi :) şimdi makyaj malzemelerim ve ben çok mutluyuz :) 




2 yorum:

  1. bende istiyorum , bende istiyorummm ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki tekrar Şark Han'a gittiğimde alırım :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *