Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

24 Ocak 2013 Perşembe

Romantik Komedi 2 vuhhuuuu :)



Romantik Komedi 2 : Bekarlığa Veda


Fragman



Erol Özlevi'nin yönetmenliğini yaptığı filmin oyuncuları ise Engin Altan Düzyatan, Sinem Kobal, Sedef Avcı, Gürgen Öz, Burcu Kara, Cemal Hünal, Begüm Kütük, Gökçe Özyol, 
Özge Ulusoy, Öykü Çelik ve Nurseli İdiz. 



Biliyorum şimdiden 14 Şubat 2013 de vizyona girecek filmden bahsetmen biraz abest olmuş olabilir, nihayetinde yarın vizyona girecek yeni filmler mevcut iken :) ama bu film öyle vizyona giriş tarihi beklenecek bir film değil ( en azından benim için ) Romantik Komedi 2 bu film :) 

Romantik Komedi yi ilk izlediğimde oldukça eğlenmiştim, bildiğin hoşuma gitti yani ki ben öyle kolay kolay yerli filmleri ya evet sevdim ben bunu diyebilecek bir duruma sahip değilim ammmaa velakin romantik komedi  benden tam not almıştı :) geçenlerde Cem Yılmaz'a gittiğimde Romantik Komedi 2 'nin fragmanı döndü ve ben fragmanda bile eğlendim :) 

Yani demem o ki lafı dolandırmaya gerek yok 14 Şuıbat 2013 Perşembe günü kimseciklere söz vermeyin. :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *