Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

30 Ocak 2013 Çarşamba

Sepetlerim :)



Biz evlilik sürecimize hızlıca devam ediyoruz, 1 adet Kına Gecesi için sepete, 1 adet Nikah Şekeri Sepetine ihtiyacımız vardı fakat dışarıda baktığımız hazır sepetlerin hiç birini beğenmedik, çarşamba pazarı gibi süslemişler sepetleri, bende hiç sevmiyorum o tarz şeyleri....

Bu sebepten dolayı anneciğim gitmiş çok güzel 2 tane sepet almış, bu sepetleri istediğimiz gibi süsleyelim dedi e banada bu çok mantıklı geldi :) 

İlk başta Kına Gecesi için kullanacağımız sepeti süslemeye başlamış annem :) 






Sonra Nikah Şekerli için kullanacağımız sepeti süslemeye başlamış :)







Ve işte anne elinden çıkan o 2 şaheser :) kullanıma hazır 
ve daha sonrasında evde de kullanılabilecek durumda olmaları da cabası :) 


 Annemin ellerine, kollarına sağlık, çok güzel olmuş, çok beğendim ve çok sevdim :) 



1 yorum:

  1. benim 3 tane sepetim var.Annen gibi özel durumlara göre süsleyip süsleyip kullanıyorum :) Dışarda satılanlara göre çok daha güzel oluyor dediğin gibi.Almaya kalksan annenin yaptıkları kadar güzel olanlarını bulamazsın ellerine sağlık

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *