Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

15 Şubat 2013 Cuma

Bugün Günlerden Sinema :)

Zor Ölüm : Ölmek İçin Güzel Bir Gün & A Good Day to Die Hard 
 Fragman

Yönetmenliğini John Moore 'nin yaptığı serinin 5. filmi olan Zor Ölüm başrollerinde tabiki Bruce Willis var, Mary Elizabeth Winstead, Amaury Nolasco, Patrick Stewart, Sebastian Koch ise başrolleri paylaşan aktör/aktrislerimiz. 

Filmin konusunu anlatmaya yeltenmiyorum Zor Ölüm serisini izleyen herkes bilir diye düşünüyorum ve ayrıca izlemeyen ondan da eminim :) 






 Beyaz perdede izlediğimiz Zor Ölüm  1988 de başlangıç yapmıştır. 
O zamanlar tabi Bruce Willis genç :) film güzel, konu güzel, güzel yani kötü demek eleştirmek gibi bir durumum dahi olamaz :) 

















Daha sonra 1990 da Zor Ölüm 2  sinema severlerin beğenisine sunulmuştur. Seri aynı görkemi ile devam ediyordur. Bruce Willis her zaman ki gibi mükemmel :)





















Ve seri Zor Ölüm 3 ile 1995 de tekrardan karşımıza çıkıyor. Aynı aksiyon devam ediyor.... 


















2007 de seri Zor Ölüm 4  ile devam ediyor. Filmi izlerken sinir yapıyoruz, aksiyon sahnelerine bayılıyoruz, yookk artık diyoruz ama sonunda ya bitmeseydi keşke diyoruz...












Amma velakin 15/02/2013 bugün vizyona girmiş olan Zor Ölüm : Ölmek İçin Güzel Bir Gün ile tüm Zor Ölüm severlerin gönlünü feth etmeye yarıyor. 

Bruce Willis'e olan hayranlığım beni tanıyan herkes tarafından bilinir, kaç yaşına geldi hala filinta gibi maşallah :)  tüm filmlerini başrol olsun, konuk oyuncu olsun hepsini izlemişimdir hatta ve hatta bir ara tüm filmlerini arşiv yapmayı düşündüm ama bir türlü fırsat yaratamadım, sadece bulup alabildiklerim elimde mevcut şu anda :) 

Ben mutlaka gideceğim, size de tavsiye ederim, şimdiden İyi Seyirler :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *