Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

11 Şubat 2013 Pazartesi

Evimiz için :)


Bu ev düzmek ne kadar zor, ne kadar yorucu, ne kadar zahmetli bir iş, haftalardır ne uyku kaldı, ne dinlenme kaldı ama halimden oldukça memnunum çünkü kendi evimiz için sevdiceğimle beraber bir şeyler yapıyoruz :) 

Çoğu şey bitti tek tük artık yerleştirme olayına girmeye başladık, kalan bir beyaz eşyalar var onlarda bu hafta gelecek inşallah :) 



Tülin anne evimize bu güzel tepsiyi almış, ben çok sevdim, ilginç tepsilere karşı sempatim var :) 


Sevdiceğim ve bal böcüüm B. ile bunlara bittik, bayıldık :) Fırın tepsisini tutarken el yakmamak için oldukça güzel tutacaklar :) aldığımdan beri elimde oynayıp duruyorum, çok eğlenceliler :) 


Evimizde sigara içmek yasak, daha doğrusu sadece balkonda izin var, bunun dışındaki alanlarda yasak...
Dolaşırken bu küllüklere rastaldım nasıl hoşuma gitti anlatamam :) hem güzel bir dekor hemde küllük oldu benim için :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *