Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

21 Şubat 2013 Perşembe

Sevgiliye Süprizzzz



Bugün ayın 21'i ve sevgilim ile benim özel bir günümüz, bu sebepten ötürü sevdiceğime çiçek göndermek istedim.... Garip karşılamazsınız herhalde diye düşünüyorum, ne yani bir bayan bir erkeğe çiçek gönderemez mi ? şimdi erkekler bayanlara çiçek göndermeye mecbur mu ? bana göre değil :) Ben çiçek almayı da, çiçek vermeyi de çok severim, neden ben mutlu olurken karşımda değer verdiğim kişi de mutlu olmasın :) 

Dün akşam çiçek sepeti 'nden siparişimi verdi ve tam da istediğim saatte sevgilime çiçeği ulaştırdılar :) 

Sevgilimin mutlu olduğunu bilmek bana daha çok mutluluk verdi.... Öperim çok :)



2 yorum:

  1. Bende eşime çicek yollarım zaman zaman !
    Çok güzel bir davranış bence de ;-)
    Tebrik ediyorum seni canım ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) o kadar nazımızı çekiyorlar bence de arada yapmak gerekiyor... :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *