Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

29 Mayıs 2013 Çarşamba

31/05/2013 Cuma Vizyona Girecek Filmler



Hazır bir önceki yazımda hafta sonundan bahsetmişken, en iyisi bu hafta vizyona girecek filmlerden de bahsetmek iyi olur gibime geldi.... Bakalım bu hafta vizyonda bizi hangi filmler bekliyor :) 



Sihirbazlar Çetesi & Now You See Me
 Fragman

Morgan Freeman, Mark Ruffalo, Michael Caine, Woody Harrelson ve Jesse Eisenbergin başrollerini paylaştığı filmin yönetmenliğini ise Louis Leterrier yapmıştır. 


Konusu gereği sahnede sihirbazlık gösterilerini sergilerken bir yandan da soygun yapabilecek düzeyde olan kişilerin FBI ile olan koşuşturmasını göreceğiz.
İlginç bir filme benziyor hani izlenesi diyebilirim en azından benim açımdan :) 


Ateşteki Kağıtlar 
 Fragman

Yunus Günce, Meral Kaplan, Suavi Eren, Abdullah Şahin ve Tamay Kılıç'ın rol aldığı filmin yönetmenliğini Avni Kütükoğlu yapmıştır. 


Afişe bakınca filmin güzel olduğunu düşünüp fragmanı izlemek istiyorsunuz ama fragmanı izlediğiniz zaman hayal kırıklığı ile karşılaşıyorsunuz... Genel olarak ben yerli filmleri çok fazla sevmiyorum ama iyi olanları da mutlaka izliyorum ama bu film vasat bana göre... Hani zaman kaybı...



Daire 1303 3D & Apartment 1303 

Yönetmenliğini Daniel Fridell 'in yaptığı filmde başrolleri ise Mischa Barton, Rebecca De Mornay, Corey Sevier, Jullianne Micgelle ve  Jessica Malka paylaşıyor.

Fragman


Aslına bakarsanız klasik korku filmlerinden biri daha, dairede geçmişte yaşanan cinayetler ve yıllar geçtikçe de bir türlü uslanmayan katil hayalet :) ama öyle yada böyle tam benlik bir film ve 3D olması ise cabası :) yani her ne kadar aynı tarzda filmler olsa da bu tür filmleri seviyorum :) 


Doğal Kahramanlar & Epic

Fragman

Filmin yönetmenliğini Chris Wedge yapmıştır, bu filme sesleri ile hayat verenler ise Mine Tugay, Ecem Uzun, Okan Çabalar ve Çiğdem Aydın olmuştur. 

:) Animasyon filmlerin afişleri bile mutlu ediyor beni, çocuklar gibi seviniyorum :) 



Hangover 3 : Felekten Bir Gece 
  
Fragman

Filmde başrolleri Bradley Cooper, Zach Galifianakis, Justin Bartha, Heather Graham ve Jamie Chung paylaşıyor, filmin yönetmen koltuğunda ise Todd Philips oturuyor.


Seriyi baştan izleyenler için mutlaka yayınlanan bu filminide gideceklerini biliyorum fakat ben ilk iki serisinide izlemedim bunuda izlemeyeceğim bu yüzden film ile ilgili bir yorum yapamıyorum. 


Devir & Cycle 

Fragman

Yönetmenliğini Derviş Zaim'in yaptığı filmin oyuncuları ise Ali Özel, Mustafa Salman ve Ramazan Bayar'dır. 


Bir çoban yarışmasının konu alındığı filmde yapılan yarışmaya tanık olup en hızlı ve seri olan çobanın kazanışını izleyeceğiz sanırım... Yani pek bilemedim tabi ama hani gitmeme olasılığım fazla....


Karanlıktan Gelen & Dark Skies

 Fragman

Filmin yönetmen koltuğunda Scott Charles Stewart'ı görüyoruz, filmin başrollerinde ise Keri Russell, Josh Hamilton, Dakota Goyo, Kadan Rockett ve J.K. Simmons'ı görüyoruz.

Deminde bahsettiğim gibi buda klasik korku filmi konusuna sahip filmlerden biri, ama buda en azından benim açımdan izlenesi bir film çünkü iuno korku filmlerini seviyor :)


Peter Pan'ın Yeni Maceraları
Peter Pan'ı izlemek güzel olacak ama bunu evde izlesem daha iyi olur sanırım :)


Bu Cuma Vizyona Girecek Filmlerden nacizane bahsettim, benim gideceğim ve gitmeyeceğim filmleri de gördük, şimdi bakalım siz hangilerini tercih edeceksiniz....

İyi veya kötü diye adlandırdığımız tüm filmlerde emeği geçen herkesin eline sağlık diyoruz, nihayetinde emek sarf ediyorlar....

İyi Seyirlerrrrr :) Öperim Çok :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *