Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

28 Mayıs 2013 Salı

Sevdiceğimin abakkaları :)




Biliyorsunuz, yani biliyor musunuz? bilmiyorum :) peehhh bir cümle için çok fazla kullanılmış bir kelime oldu :) konudan da git gide uzaklaşıyorum sanki :) kısacası şöyle demek istiyorum sevdiceğime her ay 2 parça yeni bir şey almaya çalışıyorum en azından almaya özen gösteriyorum, geçen t-shirt almıştım, ondan önce pantolon  aldım vbg. dün de hem şortlarının hemde pantlonlarının altına giyebilsin diye bu bebikleri aldık :) 

Üstteki bordo, renk olarak pek çıkmamış sanırım ışıktan kaynaklanıyor, ters ışık ters :)  İnce tabanlı ayağı saran bir yapısı var, ayağında da güzel durunca almak kaçınılmaz oldu :) 





Buda nubuk gibi kahverengi ve laci karışımı buda çok hoşuma gitti, o yüzden koy sepete moduna aldık kendimizi, kendi de yakıştırdı ayağında hemen bir düşündük kombinleyeceğimiz kıyafetleri sonra tamam dedik buda olur o zaman alalım gitsin :) 
       

























Bu ay ki hediyeleri bunlardı bakalım bir dahaki ay ne alacağız, gerçi hafta sonu merter'e gitmeyi planlıyorum geçen sene oradan çok güzel şortlar almıştık, birde şortlara bakacağım ne var ne yok diye, tabi sıcakta merter yoğunluğuna ne kadar dayanabilirim bilmiyorum :) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *