Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

8 Temmuz 2013 Pazartesi

Cumartesi Kahvaltısı :)



Cumartesi günü bir çılgınlık yapıp "pek çılgınlık sayılmaz hep yaptığımız şey olaya atraksiyon katayım dedim :)" polonezköy'e kahvaltıya gidelim dedik.... Şu fırsat siteleri yok mu ? keretalar insanların akıllarına giriyorlar, hoopp aldım gitti haydi cts günü kahvaltıya gidiyoruz modunda buluyorsun kendini birden :) İşte tam o moda girip işlemleri yaptıktan sonra sevdiceğim ve uzun zamandır birlikte sabah kahvaltısına gitmediğimiz kardeşceğimizi ve kardeşim gibi sevdiğim diğer bıcırığıda alıp sabah aslına bakarsanız biraz öğlen'e doğru atladık arabamıza polonezköyün yolunu tuttuk... Lezzet Konağı diye bir yer hoşumuza gitti, sessiz sakindi bo yeşillik, bol kahvaltı malzemesi :) menemeni falan oyy dağlar tam bizlik... Sohbetimiz, gırgırımız eksik olmayıp bolcana menemene ekmeği basıp zamanı geçirdiğimiz bir sabah oldu bizim için :) 

Full ağaçlı yollardan geçerken nefes aldığımı ve yaşadığımı hissediyorum....

ama şimdi bunlar sevilmez de ne yapılır bana onu söyleyin :) baksanıza yirim ben sizin tiplerinizi :) 

Sizi yaratana kurban olayım ben kuzucanlar :)


cumartesi sabahımız ve hafiften öğlenimiz çok güzel geçti sonrası malum havuz durumları :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *