Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

26 Ağustos 2013 Pazartesi

Günaydınn








Herkese kocaman bollll gülüşlü, huzurlu günaydınlar olsun....

Bayram Tatili bitti 1 hafta çalışıp tekrar yıllık iznimi kullanıp 1 hafta daha tatil yaptım, tabi bunun adına tatil denirse, pazartesi günü başladım dr. randevularını almaya cuma günü son buldu :) oradan oraya koştur koştur dolandım durdum ve bu arada çok yanlış meslek seçtiğimi anladım, ben kesinlikle ne kademede olursa olsun memur olmalıymışım :) Arkadaş bu ne rahatlık memurlardaki anlatamam... Hani allah düşmanımı memurun olduğu bir yere işini düşürmesin diyorum başkada bir şey demiyorum :) 

Yani yoğun da olsa 1 hafta daha tatil yapıp bitirdim ve gene geldim kürkçü dükkanına iş başı yaptım aman ne mutlu bana, nasıl huzurluyum anlatamam :/ 

Neyse günün ilerleyen dakikalarında tekrardan irtibat haline geçeceğim, öpüldünüz kocaman :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *