Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

27 Ağustos 2013 Salı

Hastane saçmalığı....





Biliyorsunuz geçen hafta izinliydim, bu iznimi de uzun zamandır ertelediğim doktor randevularına ayırmayı uygun gördüm... Çünkü artık eşim ve yakınımdakiler doktora gitmem gerektiğini söyleyip başımın etini yediklerinden dolayı bende bunları daha fazla duymak istemediğimden e gideyim bari moduna aldım kendimi...

Ama bu ülkede cebine ciddi paralar girmiyorsa gidip bir muayene olmak için 400-500 TL gibi rakamlar bayılmıyorsan doktora gitmek zulüm, bunu biliyordum ama artık tamamı ile öğrenmiş oldum...









Hiç bir şekilde filtre kullanmayacağım yazarken çünkü bana cinnet geçirtti bazı kurumlar.... Sanarsınız ki bedavadan muayene oluyoruz, hizmeti bedava veriyorlar...








Hastaneye gitme nedenlerim; aşırı bir bel ağrısı yada acısı tam hissiyatı adlandıramıyorum, şiddetli baş ağrısı bana göre migren ama doktora gözükmek lazım ne olur ne olmaz, genel bir tahlil ve baş ağrısına bağlı göz doktoruna gitmem gerekiyordu. Biliyorsunuz bedava yaşamıyoruz her ne kadar adaletli bir sistem içerisinde hakettiğimiz ücretleri alamasak bile tencere-kapak doğrultusunda bir şekilde yaşamımızı idame ettirebiliyoruz. Ve eğer ki ben SSK ödüyorsam, orada hizmet  veren herkesin parasını ben ödüyorsam, o paraları benden alıyorsan bana hizmet vermek için  benim paramı kullanıyorsan bana hizmet vermesi için karşıma koyduğun kişilerinde doğru düzgün insanlar olması gerekiyor. 


SSK ödüyorum ve Devletimin bana sunduğu Hastanelerden elbetteki yararlanacağım, ve bunun içinde ilk randevumu Göz için Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim Araştırma Hastanesinden aldım... Hastane çevresinde yönlendirme "0" , görevli kişiye sorduğun zaman seni yanlış yere yönlendiriyor insanlar 4 dönüyor doğru yeri  bulabilmek için... Muayenede 5 d sürdü sürmedi yan, şaka gibi... olduuu sende göz kuruluğu varmış hadi al sana suni gözyaşı yallah...
Gerçi göz için çok bir şey beklemiyordum benim asıl sorunum bundan sonra başladı :)

Bel ve baş ağrısı için ise Bakırköy Prof. Dr. Mazhar Osman Ruh. Sağ. ve Sinir Hast. Eğt. ve Araşt. Hastanesinden aldım, ( peeehhhh almaz  olaydım dedim ). 

Şimdi saçmalıklar sinsilesi geliyor; 

  • Randevumu İnternetten 11:10 'a aldım. 
  • Randevuya 13:00'e geliyordu girdim.
  • Aynı doktor ve aynı saat için benimle birlikte 3 kişi daha vardı. 
  • Kimisi randevu aldığı doktora değil başka doktor tarafından çağırıldı.


Şimdi ben randevu saatimde doktorun yanına giremiyorsam neden randevu almak için kastırıyorum, tamam 10-15 dk beklersin senden önceki hastanın muayenesi uzun sürmüştür onu anlarım ama 13:00 ne demek arkadaş.... 
Hadi doktorun yanına girmeyi başardın, bir kere doktora Günaydın diyorsun, insanlık yapıyorsun Kolay Gelsin, İyi Çalışmalar falan diyorsun suratına bakmıyor cevap bile vermiyor, insan olamamış kişilerden seni tedavi etmesini beklemek ise bizim cahilliğimiz. 
Muayene ediyor zaten eminim bütün gün aynı şeyi yapıyor farklı bir şey yaptığını sanmıyorum hopp baş ağrım için emar istedi, bel için ise fizik tedaviye gitmen lazım dedi. Heh işte bu noktada ben dünyadan ayrıldım beynen gittim.... Arkadaşım sayın doktor belimde ne olup olmadığını görmeden beni fizik tedaviye nası gönderebiliyorsun, sana şikayetlerimi söylüyorum bazen yataktan kalkamıyorum bile diyorum emar çektirmeden orada ne şekillerin şukulların döndüğünü görmeden fizik tedaviye git... teaallaammmm... Oldu gözüm ağrıyor e gieyimde bir gözümden ameliyat olayım, ayy belimde bugün çok ağrıdı gidim bir fizik tedaviye iki dakika da düzeleyim... şaka mısınız siz ya ?

Beyin Emarı için tabiki randevu almak çok zor dolu çünkü bu perşembe gece 00:00'ye verdi bakalım gideceğiz ama sonuçları asla ona götürmeyeceğim mazallah canı sıkılıp beni ameliyat falan etmek ister :) Bel için ise annemin arkadaşına gittim kendisi özel bir hastanenin bşhkm. yrd. ayrıca genel cerrah, kendisi beni kendi doktorlarına yönlendirdi, doktor genel kontrolünü yaptıktan sonra aslında bir fıtık belirtisi olmadığını ama ağrın olduğunu söylediğin için bir emarın şart olduğunu söyledi ve bei anlaşmalı emar merkezine yönlendirdi. Bakalım emar hastaneye gönderildi sonuçlarını bugün öğrenicez bir aksilik olmaz ise... 


Biliyorum çok uzun oldu sıktım sizi ama birde beni düşünün beynim çıktı o gün valla.... 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *