Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

9 Eylül 2013 Pazartesi

Bay Sako & Double Bar





Biliyorsunuz Ramazan Bayramında soluğu Alaçatı/Çeşme de almıştım, güzel, eğlenceli ve mükemmel bir tatil geçirdik sevdiceğimle...  Her ne kadar üzerinden zaman geçmiş olsa da hani derler ya tadı damağımda kaldı diye, heh işte benimkiside o hesap :) Bahsedeceğim, bahsedeceğim unutuyorum sonunda bir fırsat buldum ve en iyisi sizinle de paylaşayım dedim :)

Bilmiyorum yaş kaynaklı mı? yoksa iş stresinden kaynaklı mı ? henüz netleştiremedim ama artık biz öyle aman gecelere akalım,  eller havaya yapalım, kopp kooppp cıstaka cıstaka moduna giremiyoruz, daha sakin, daha huzurlu günler bizim için gecelere akıp baş ağrısı yaşamaktan daha anlamlı... Bu yüzden de tatil beldelerine de gittiğimiz zaman gece dışarı çıktığımızda daha sakin, konuştuğumuz zaman birbirimizi anlayabileceğimiz yerlere gitmeyi tercih ediyoruz. 


Gene o gecelerden birini yaşamak için yemekten sonra çıktık nereye gitsek nereye gitsek diye düşünürken, çeşmeye gelmeden önce kısa bir araştırma yapmıştım bu süreç içinde 
Emre Altuğ 'nun  burada açtığı Otel&Bar 'ı buldum, aklıma geldi ve o zaman istikamet Double Bar dedim... 

Double Bar gerek dizayn olarak, gerek müzik seçimi olarak ve o müziğin konuşmayı duymayı engellememesi adına oldukça hoş bir yer olduğunu bize fark ettirdi. Bistro masalarda mevcut, normal masalarda mevcut hatta teneke varil masalarda mevcut :) Kalabalık olduğundan biz normal masaları tercih ettik birde diğer masalara oturabilecek bir kıyafet yoktu üzerimde :) Çok keyif alarak zaman geçirmemize neden oldu, biz gayet memnun kaldık :) 





Otel'e gelince, Otelin adı sizde biliyorsunuz ki ; Bay Sako , burada 14 oda bulunuyor, mimari açısından güzel, odalarda bulunan eşyalar size huzurlu bir ortamda tatilinizi geçirmenizi sağlamak için özellikle seçilmiş gibi.... 

Eğer Ramazan Bayramında fırsat olmadı ama Kurban Bayramı bizimdir diyorsanız, tavsiye edilesi yerler arasına almanızı isterim :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *