Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

19 Eylül 2013 Perşembe

Bir Sergi...




Şimdi size bir sergiden bahsedeceğim, açıkçası ben çok şaşırdım 1993 yılında Türkiye Güzeli seçilip daha sonrasında Avrupa Güzeli seçildikten sonra mankenlikten oyunculuğa geçiş yaparak oyunculuktaki başarısını da kanıtlayıp sonrasında evlenip çok güzel bir evliliğe sahip olan, bu evlilikten dünyalar tatlısı bir çocukları olan Arzum Onan ve Mehmet Aslantuğ çiftinden bahsediyorum... Başarılı olabilmek için veyahut hala insanların senden bahsedebilmesini sağlayabilmek için magazin programlarında sürünmelerine, kendilerini harcamalarına hiç gerek yokmuş demek ki buradan bunu anlıyoruz... Arzum Onan'ı şahsen oldum olası çok sevmişimdir her zamanda taktir etmişimdir sanırım bu gidişle de hep böyle kalacak :)







Neyse konumuza dönelim Arzum Onan karşımıza heykelleri ile çıkacak, 9 yıl boyunca uğraş verdiği çabaların meyvesini "Dokuz" adını uygun gördüğü heykel sergisi ile bizlerle olacak... 


Arzum Onan, metal, ahşap, taş ve bronz gibi farklı materyallerden ürettiği eserlerini 
19 Kasım 2013 / 25 Aralık 2013 tarihleri arasında Arte İstanbul Sanat Galerisi 'nde yapıtlarını sevenlerine sunacak.

Eğer fırsat bulabilirsem gitmek isterim bakalım :) 










1 yorum:

  1. O kadar da kibar insanlar ki yolda görünce kendiliklerinden selam veriyorlar ya. Onlara bile zaman zaman neler yakıştırıyor bizim basın. Segiyi not aldım mutlaka gideceğim.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *