Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

30 Eylül 2013 Pazartesi

Gene mi Pazartesi....







Pazartesi günlerinden korktuğumuz kadar başka bir şeyden korkmuyoruz değil mi ? Tabii korkmak işin kibarcası Pazartesi günü için söylenecek o kadar çok kelime var ki ne ben söyleyeyim ne siz görmüş olun ama anladınız siz beni :) 


Eylül ayının son gününü bugün yaşıyoruz, bakalım Ekim ayı bizler için neler hazır etti merakla bekliyorum, gerçi şimdiden söyleyebileceğim tek şey Ekim ayını Kurban Bayramından dolayı çok seviyorum, şirketlerimizden uzaklaşmak için mükemmel bir fırsat, havadan tatil :)

Pazartesi gününüzün hızlı, stresten uzak, çok sevgili patronlarınızdan uzak, sakin ve huzurlu geçmesini diliyorum... Hepimize İyi Çalışmalar olsun :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *