Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

9 Eylül 2013 Pazartesi

Günaydınn






Sizi bilmem ama ben Cuma hariç her gün Pazartesi yüzümü takıyorum. Neden diye sorarsanız çünkü ciddi anlamda artık çok fazla dehşet bir şekilde sıkıldım, yanlış anlaşılmasın işimi seviyorum ama iş yerimden sıkıldım, burada dönen oyunlardan, adamına göre muamele yapılmasından mide bulantılarım çoğaldı, yeni elemanlar el üstünde  tutulurken kıdemli elemanların hiçe sayılmasından bunaldım vbg. daha çok şey var aslında... 

Bende bir karar aldım ama bunun için kısa bir süre beklemem gerekiyor.... 

Peki siz sadece Pazartesi sendromu mu  yaşıyorsunuz? yoksa benim gibi bunaldınız mı ? 
Sorgulamaya başladınız mı ? yada zaten uzun zamandır sorguluyor musunuz ? 

Neyse umarım haftaya güzel başlamışsınızdır, sizler için güzel huzurlu bir hafta olmasını diliyorum....  İyi Çalışmalar 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *