Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

25 Ekim 2013 Cuma

Nevresim Çılgınlığı...




Hani evimde 100 tane nevresim olsa böyle şahane modellerde asla aman 100 tane var 101. olmasa da olur demem ben :) o derece hastayım hani her gün değiştirsem asla üşenmem :) Ve böyle güzel tasarımları, deli renkleri görünce kendimden geçiyorum o derece psikopatım bu konuda :) evde bir sürü rengarenk + neon renklerde çarşaflarım var  ve hala da bir yerde gördüğümde ay bunu da alayım diyorum :) 





Peki bu nevresim takımlarını nerede buldum ben ? Hemen söylüyorum internette dolaşırken buldum desem yalan olur çünkü zaten bulduğum siteye üyeyim ve ayrıca facebook sayfalarını takip ediyorum, her baktığımda eşime bir link atıyorum ve sanırım biraz  da ağlıyorum
 alalım mıııııı noluuurrr diye :) 

Şimdi dönelim konumuza, www.nevresim.com.tr adlı adresten bu güüppgüzelll nevresim takımlarına ulaşabiliyorsunuz ayrıca facebook bağlantısında da online olarak takip edebilirsiniz... Ayrıca olması gerektiği kadar hesaplı fiyatlara satılıyor bilginize yani...







Bu şirin nevresim takımlarından sizin de olmasını istemez misiniz yani ? hadi hadi kandırmayın kendinizi biliyorum içten içe sizinde eliniz sepete at butonuna doğru gidiyor biliyorum, sizde bendensiniz :) tamam tamam hadi şimdiden güle güle kullanın diyorum o zaman  sizlere ve kendime :) 





Öperim Çok :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *