Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

1 Ekim 2013 Salı

Nihat'la Sivrisinek...




Bu arada bir önceki postta kaliteli program yapan, karakteri on numara beş yıldız olan, bizlerin düşüncelerine, fikirlerine saygı gösteren, genelde bizler ile aynı şeyleri savunan, aynı şeylere tepki gösteren kişilerden bahsetmeye başlamışken devam edeyim dedim.... 

Yeni bir değişiklik daha mevcut hayatımızda, aslına bakarsanız tam anlamı ile bir değişiklik denmez buna ufak bir revize diyelim biz... 

Sizde benim gibi her sabah işe giderken ve her akşam işten dönerken Nihat'la Sivrisinek programını dinleyenlerdensiniz değil mi ? TV Programları için söylediğim aynen Radyo Programları içinde geçerli, aslına bakarsanız günümüz Türkiyesin de kaliteli, doğru ve gerçek yayın yapan kalmadığından dolayı bu yönde duruşlarını değiştirmeyen herkes bizim için el üstünde tutulacak seviyede oluyor. ( şahsen benim için öyle ) 

Nihat Sırdar  ve Sivri 10 yıldır programlarını sürdürdüğü Alem FM ile bağlarını Cuma günü yapacağı son yayın ile sonlandırıyor. Zaten bu durumu Nihat'ı dinleyenlerin bildiğinden eminim, daha öncesinde de böyle bir muhabbet geçmişti hatta Murat Seymen 'in farklı bir frekansa geçtiği zamanlarda gene bu tarz bir diyalog yaşanmıştı, bugün sabah gelirken kesinleştiğini öğrendim. Üzülmedim çünkü aynı yayın tarzı ile farklı bir frekans da bizlerle birlikte olmaya devam edecekler. 

Şimdi merakla bekliyoruz, bakalım 1. tuşa hangi frekansı ekleyeceğiz. :) Şimdiden Nihat Sırdar ve Sivrisinek ikilisine yeni kanallarında başarılarının daha da fazlalaşıp devam etmesini diliyorum :) Bizleri yalnız bırakmadıkları içinde ayrıca teşekkür ediyorum :) 




1 yorum:

  1. Sivrisinek'in durup durup gol atmasına bayılıyorum. her seferinde kahkahamı tutamıyorum. millet dedil diyordur kesin :))))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *