Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

16 Aralık 2013 Pazartesi

Evde Değişiklik....





İnsan evde olunca evin dekoru gözüne batabiliyor, ister istemez ufak dokunuşlar ile değişiklikler yapmak istiyorsunuz, yani hepimiz böyle miyiz bilmiyorum ama ben şahsen biraz değişiklik yapmanın güzel olacağını düşündüm :) Ve bu değişiklik için çok büyük rakamlar ödememiz gerekmiyor, biz kendi adımıza böyle düşünüyoruz bunun içinde pazar günü dışarı attık kendimizi ve başladık araştırmaya :) Haydi gelin bakalım şimdi neler almışız ona bakalım :)




İlk olarak Bauhaus 'a gitme kararı aldık, yapacağımız şey belliydi bu yüzden aradığımız malzemelere de karar vermiştik... İlk olarak Dekoratif Strafor diyorlar sanırım ben pek anlamıyorum ama adı her neyse işte bana göre köpük adı :) Köpüğümüzü aldık, ve çok ucuza temin ettik, paketin içinde 8 adet var sanırım kampanyada biz kendisini 5,90 TL 'ye satın alabildik.




Ve bunun devamında almamız gerekenlerden mazlemeler guaj boya ve fırça :) Bunlar da Bauhaus tarafından temin edildi...Fırçlaramızı yanlış hatırlamıyorsam 2,50 TL'ye boyaları da (alt kutuda olanları ) 11 TL'ye temin etik, diğer üstteki boyalar önceden evimizde bulunuyordu... 



Ve bu malzemelerin sonucunda evimize gelip işe koyulduğumuz zaman aşağıdaki plakaları
elde etmiş olduk  :) 




Peki bunlardan nasıl bir sonuç çıkacağını önümüz günlerde bittiği zaman sizinle paylaşacağım ama şimdilik ön çalışmamız bu şekilde :) 


1 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *