Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

11 Aralık 2013 Çarşamba

Her yer Bembeyaz :)



Bugün bembeyaz bir güne uyandık evet hava soğuk buz gibi ama lapa lapa kar yağışını görmek insanın içini ısıtıyor :)

Ve bu havaya tam da uyacak tek şey sıcacık bir kahve :) tabi ki sade nescafe'nin içine Irısh aroması eklemek şart en azından benim için, çünkü ikisi birbirini tamamlıyor benim için :) 
Gerçi son kaşığı az önce koydum en kısa sürede temin etmem gerekiyor, bu arada almak isteyenler için ben bu aromayı Kipa da buldum tesadüfen, denemek için almıştım ve müptelası oldum diyebilirim gerçekten çok hoş, fiyat olarak ise gayet uygun, tavsiye ederim bir deneyin bence :) 




Ben havanın keyfini çıkarıyorum peki sizde durumlar nasıl ? :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *