Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

12 Aralık 2013 Perşembe

İşte Öyle Bir Şey :)





Sevdiceğimin doğum günüsü gecesi ile ilgili alışveriş yaparken kalp şeklinde kek kalıbı aldım, güya akşam için güzel bir kek yapacaktım hatta maytap falan almıştım onları da kekin üzerine koyacaktım falan ama zaman problemi yaşadığım için keki yetiştiremedim nası olsa pasta kestik dedim :) geçen akşam kalıbı bir denemek istedim ve çok güzel damla çikolatalı bir kek yaptım çok güzel oldu, kek kalıbından da aşırı derecede memnun kaldım... :)





Ve keki yaptığım gün ben sevgilime süpriz yapayım derken oda bana süpriz yapma peşindeymiş, her kış bahsettiğim gibi bu kışta Koko sezonunu açmış olduk :) Kasım başından beri her yerde arıyoruz ama bulamamıştık, geçen gün sevgilim bulmuş ve bana süpriz yapmış, biraz daha bulamasaydım en sonunda Alaska'yı arayıp soracaktım ne iş arkadaş kışın ortasına geldik hala koko yok etrafta diyecektim ama son dakika sevindirdiler beni :) 

Siz bilir misiniz Kokoyu? :) 


3 yorum:

  1. Ahh ahh çocukluğumun kokosu.39 yaşındayım.İstanbulda çocukken sinamada satarlardı.Ve kuruyemişçilerde.Alırdı annem.Çok severdim ^^ Şimdi Balıkesire taşındık İstanbula her indiğimizde soruyorum kuruyemişçiler o ne diyo ya?Anlatıyorum bilmiyorum diyo kimisi fabrikası kapandı dedi.Kıskandım sizi.Nerden bulmuş kokomu?Nerden satın almış acaba?Nerelerde satılıyoo semt adres nebiliimm bi bilgiye açım.Hemde 2014 son tüketim tarihi yazıyo ambalajında ^^ Lütfen nolstalji kokosunu yıllardır arayan şu kıza yardım edin!! ^^

    YanıtlaSil
  2. Yorumum gönderilmemiş :( Koko çocukluğumun atıştırmalığıydı.istanbulda sordum da bilmiyo kuruyemişçiler.Oysa küçükken istanbuldayken alırdı annem.Şimdi balıkesirdeyiz ama geçen sene istanbula indiğimizde sordum aradım bilmiyolarmış işte :( Siz nerden buldunuz acaba?Yıllardır arıyorum bulamıyorum.İstanbulda hangi semtlerde nerelerde satılıyor?Bi koli alıcam yani o kadar kararlıyım :D

    YanıtlaSil
  3. Merhaba :) aynen dediğiniz gibi bende küçükken her sinemada olurdu, bütün kuruyemişçilerde olurdu hatta hep taze şekilde yerdik, şimdi taze yemeyi bırakıp bulduğumuzda dua ediyoruz :)
    Valla Taksim, Bakırköy, Sefaköy, Mecidiyeköy ve HAznedar semtlerinde bulabiliyorum fabrikasının da Esenyurt tarafında oluğunu duymuştum bir ara vayağı kafayı takmıştık çünkü gidip fabrikasından alalım diye :) bu sene kışın toplasanız 1 ay ancak gördüm etrafta, kuruyemişçilerde satılmadığı için getirmediklerini çünkü çabuk bozulduğunu söylüyorlar ki onlarda haklılar bir bakıma.... İsterseniz iletişim halinde olursak ve kışın kendim için aradığımda bulabilirsem size de alıp gönderirim yeterki bu tattan mahrum kalmayın :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *