Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

11 Aralık 2013 Çarşamba

Yeni Bir Başlangıç....






Uzun zamandır iş yerim ile ilgili belli düzeyde sorunlar yaşıyordum, arada sırada bazı postlar da bunu sizlerle de paylaşmıştım, sonunda huzur ile karşılaştım ve şu an bu huzurun keyfini çıkartıyorum...


2006 yılından beri aynı iş yerinde çalıştım, staj durumumdan sonra ilk resmi işime başladığım bu iş yeri ile artık ayrılık vaktinin geldiğini düşünmeye başladığım noktada eşim, ailem ve arkadaşlarımın desteği ile birlikte ayrılık kararımın doğru olduğunu anladım ve gereken adımları attım... 


Zor mu oldu benim için ayrılmak ? İşin ilginç tarafı o kimi arkadaşlar için uzun seneler çalıştığı iş yerinden ayrılmak biraz hüzün dolu anlar yaşamalarına neden olabilir ama inanır mısınız bilmiyorum ama ben güle oynaya çıktım, demek ki biraz hüzün yaşamamız için çalıştığın yeri o kadar sene sonrasında da sevmek gerekiyor, fakat bende öyle olmadı :) Şu an evdeyim ilk hafta sevdiceğimin doğum günü için hazırlıklarla uğraştım geçti bitti, bu hafta zaten bir şey yapmak istesem de hava şartları pek elverişli değil :) Bu yüzden şimdilik seri bir şekilde ev hanımlığına bağlamış durumundayım :) 

Tabi şimdi işyerime de haksızlık yapmak istemem sonuç itibari ile uzun sene boyunca ekmeklerini yedim he tabi kara kaşıma kara gözüme almadım o paraları ama nihayetinde karşılıklı (pek karşılıklı sabır değil tek taraflı benden ötürü bir sabır ) sabır çerçevesinde o kadar seneyi devirdik, ailemden çok onların sorunlarıyla ilgilendim, yeri geldi ortak oldum, yeri geldi tartışmalarımız oldu vbg. ( herkesin yaşadığı şeyler belkide) ama sonucunda birbirimizden karşılıklı yararlandık, ve sonrasında anlayışlı bireyler olarak ayrılık çanları tarafımca çalındı, sorunsuz bir şekilde yollarımızı ayırdık ( tabi bu süreç içinde hak ile ilgili belli saçmalıklar yaşadık ama onlarda bende kalsın) 

E tabi bu kararı verirken gelecek içinde bir kaç yenilik düşünerek yola çıktık, en yakın zamanda yeni oluşumumuz hakkında ufak ufak detaylar vereceğim ama şimdilik ev hanımlığını sürdürmeye devam ediyorum inşallah hava şartları insani bir boyuta dönerse bende işlerimi halletmeye çalışacağım... :) 

Evde ne mi yapıyorum ? :) ne yapabilirim ki biraz uykusuzluk sorunum var aslında sabahları geç kalkmamaya çalışıyorum ama genede 10:30 u buluyor uyanma, kalkıyorum yatak keyfi olmazsa olmazımız, sonrasında salona geçiliyor şöyle bir kanallara bakılıyor, ufak bir kahvaltı molası veriliyor o sırada Müge Anlı izleniyor
(istemesen de insanın gözü takılıyor) sonra mügecim bitiyor, Bana Herşey Yakışır'ı izleyip gülüyorum :) sonra Evim Şahane bir süre sonrada Esra Erol hit programım, yani Stand-up izlemeye gitsem bu kadar eğlenmem :) tabi bu arada ev işleri yemek falan onları saymıyorum çünkü genelde temizlik günüm olmuyor benim (çalışırken de olmuyordu)  çünkü evim daima temiz oluyor iştende gelsem evi süpürmeye yada silmeye vakit buluyordum bu yüzden bir günümü temizliğe ayırmıyordum bu konuda rahattım... Arada yabancı kanallar ve diziler varsa filmler vbg. zaten gün bitiyor... 

Neyse ben şimdi köşeme çekileyim uzun oldu sıkılmayın okurken :) Öperim çok 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *