Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

27 Ocak 2014 Pazartesi

56. Grammy Müzik Ödülleri Performanslar :)



Dün gece uykusuz kalıp kendimizi 56. Grammy Ödül Törenine adadık. Merak ettiğimiz bir sürü performans vardı, siz nasıl buldunuz bilmiyorum ama gayet iyiydi bence :) 
ama dedim ya eksik bir şeyler vardı sanki :) 



Beyonce & Jay Z / Drunk in Love 



Diğer performanslar arasında ise;

Katy Perry & Juicy J. Dark Horse 
Severek dinleidğim şarkılardan bir tanesidir.


Daft Punk& Pharrell Williams & Stevie Wonder / Get Lucky 
Söyleyecek söz yok sanırım :) 


Lorde & Royals
Klibini izlemeyi tercih ederim, aşırı itici geldi bana bilemedim...


Imagine Dragons & Kendrick Lamar 


Robin Thicke & Chicago
Aşırı derecede keyif alarak izledim :)



Keith Urban & Gary Clark / Cop Car


Pink & Nate Reuss / Just give me a reason
Çok severek dinlediğim bir şarkıdır...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *