Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

9 Ocak 2014 Perşembe

İuno Accessories Karşınızda :)





4 defa başlangıç yaptım sildim, yazdım sildim sanki yeni yazmayı öğrenen bir çocuk gibi oldum :) Heyecandan mı bilemedim ama yanlış cümleler kurarsam şimdiden mazur görün :)

Biliyorsunuz geçen ay çalıştığım yer ile ilişiğimi kestim ( allaha çok şükür ), tabi bu kararı aldığımda aklımda yapmam gerekenlerin yada yapmak istediklerimin bir listesini çıkarttım buna çocuk sahibi olmak da dahil tabi  :) ama şimdi sizinle paylaşmak istediğim bu değil...

Biz bayanlar hatta artık erkekler bile aksesuar kullanmaya bayılıyoruz değil mi ? İşte tam bu noktada artık İuno Accessories olarak karşınızda olacağım :) 

Hem tarzınıza uygun, hem isteğe göre artık aklınıza ne geliyorsa İuno Accessories olarak bu isteklerinize karşılık bulacaksınız :) 

Aslına bakarsanız uzun zamandır bu işle uğraşıyorum ama biraz hatta birazdan fazla bir bencillik yapıp sadece kendim için kullanıyordum ama artık sizlerle de paylaşmak istedim, sizlerinde o güzel bileklerinizde, boyunlarınızda, parmaklarınızda hatta kulaklarınızda :) görmek istedim :) 

Ben çok mutlu ve heyecanlıyım, beni yalnız bırakmayacağınızı umuyorum kocaman seviyorum ve öpüyorum sizleri :) 



İuno Accessories Facebook Beğenelim tasarımlardan haberdar olalım :)

İuno Accessories Twitter  Yalnız bırakmayalım :)

İuno Accessories +Google  Olmazsa olmaz :)

İuno Accessories Blog  En önemlisi :) 


Hepimize Hayırlı Uğurlu Olsun :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *