Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

24 Mart 2014 Pazartesi

Pazar Etkinliği :)




Dün Gözlük işimizi hallettikten sonra teyzeme etkinlik günü yapmaya gittik :) 

Bu ara sufle yağma olayına taktığım için teyzem de bana da öğretsene diye söyleyince o zaman malzemelerini hazırla pazar günü geliyoruz dedim :) 
Sanki bende sufle yapmada profesyonel olmuşum gibi teyzeme de bu ender bilgilerimi öğreteyim dedim :) Malzemeler hazırlanmış, tarif deftere yazılmış işe koyulma vakti gelmiştir dedik ve yapmaya başladık sonunda ise bir tanesi tabağa çıkartılmış kalan 2 tanesi de kendi kabından yenecek şekilde hazırlanmıştır. 

Bu arada gittikçe kıvamını tutturmaya başlıyorum :) 









































Sonra teyzeme sufle yapma öğretmenin karşılığında oda bana şeker hamurundan nasıl pasta yapılacağını öğretti :) Çok eğlenceliydi pasta tamamı ile acemiliğimizin göstergesidir :) Ama oldukça zevkli bir hobi imiş, pastamızı hazırladık sonra hamurları yumuşatmaya başladık bir güzel açtık onları, şekiller yaptık. Şeker hamuru ile uğraşmanın tek sıkıntılı yanı yeniyor olması, hayır yani bir pastanın üzerine kalp yapıyorsun birde aaa bu olmadı o zaman yiyelim diyorsun, şeker komasına girmek büyük ihtimal yani o derece :) 

Bu ilk pastamızdı bu yüzden görüntü itibari ile pek şık olmadığını söyleyebilirim ama bu konuda da kendimizi aşmayı düşünüyoruz ne kadar çok pratik yaparsak o kadar elimiz alışır ve daha güzel tasarımlar ortaya çıkarırız diye düşünüyorum :) 









Anlayacağınız dün tatlıdan bir etkinlik günü yaptık, oldukça eğlenceli ve lezzetli bir gün oldu bizim için, ilerleyen zamanlarda değişik modeller ile karşınızda olacağım :) yani umarım :) 






     Öperim Çok 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *