Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

11 Nisan 2014 Cuma

Bebek Arabası'nın Güzelliği










Geçen gün dolaşırken bir mağazanın önünde durmuş bana bakan bir şey gördüm ve hayran kaldım, hamile olsam kesinlikle sevgilime istiyorummmmmm diye tutturacağım bir şey olurdu sanırım :) 

ama fazla da tutturmazdım çünkü fiyatı nasıl ucuz nasul ucuz yani böyle ucuz bir şey almam asla :) 3000 TL'cik :) nasıl ucuz gördünüz mü ? hani renkleri olsa her renginden bir tane alırdım o derece ucuz geldi bana yani :) 

İşin şakası bir yana evet çok güzel bir bebek arabası hatta hayran kaldım nedense bayıldım çok hoşuma gitti ama 3000 TL verilecek bir bebek arabası değil yani bilemedim marka olması dışında ne özelliği var acaba düşündürücü.... aslında renk renk demişken bir de hafifi pembesini, birde güzel bir mavisini yaparlarsa çok daha tutar diye düşünmekteyim, elbet bu bebek arabasını da alanlar vardır.... Güzel günlerde kullansınlar ne diyelim :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *