Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

17 Nisan 2014 Perşembe

Kaba Terlik.....




Bu yaz sanırım herkesin ayakcıklarında bu arizona model terliklerden göreceğiz... evet evet bu kalın bantlı terliklerden bahsediyorum :) 





Hani ıyyy ne kadar kaba dediğimiz, böyle terlik mi olur dediğimiz, bu ne böyle pazar terliği gibi dediğimiz terlikler şimdi moda oldu, tüm bu söylediklerinizi yutup yazın modasına ayak uydurabilirsiniz artık :) 







Şu moda olayını anlamıyorum zaten bir türlü bir dönem yerden yere vurduğumuz şeyleri bir dönem gerekiyor önümüze sunuyorlar bizde paşa paşa aaa bu sene bu moda kesinlikle benimde olmalı diye düşünüp hemen alıveriyoruz :)




Eskiden de bana kaba geliyordu bunlar sanırım bu fikrimden vazgeçemeyeceğim hala kaba olduğunu düşünüyorum, tamam çok aşırı bir şekilde rahat olabilirler ama bilemiyorum henüz bu model'e kendimi alıştırmış değilim :) Bakalım kısmet diyorum :) Belki de bende moda gözü yoktur olabilir yani, çuval moda oldu diye çuval giymeyenlerdenim belkide ondan bilemedim şimdi :) neyse bakalım belkide değişik düşünmenin zamanı gelmiştir, kendime yırtık bir pantolon alıp birde bu terlikten alıp aynada kendime bakmam lazım ben beğenmezsem zaten boş işler bunlar :) 






        Öperim Çok 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *