Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

6 Mayıs 2014 Salı

Islak Kekim :)







Sufleden sonra kendimi Islak Kek yapmaya adadım, 1-2 kere denemiştim ama beceremedim yani adı ıslak kek kendisi hafifi nemli kek olmuştu :) E haliyle kendisini hafifi nemli kek olarak yedik :) Ama bu sefer hırs yaptım ve kendimi ıslak kek yapmaya adadım, bütün malzemeleri önceden hazırladım ufak kaplara koydum hayır sanarsınız ki yemek programına video çekiyorum, önlüğmü falan taktım böyle tam videoluk oldum :) 

Bütün malzemelerimi hazır ettikten sonra işlemleri tamamladım ve kekimi fırına verdim zaten sosunuda hazırlamıştım kek fırından çıkar çıkmaz sosu üzerine boca ettim zaten kekin üstünden deliklerde açmıştım iyice içine de işledi ve sonunda hazır ettim :) 

Tadı da ıslak ıslak böyle adına yaraşır şekildeydi :) Şimdi bize afiyet olsun, sizde yaparsanız size de afiyet olsun :) 





       
        Öperim Çok 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *